NicolaB Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Ik heb het nooit van de "Japanse hoge stemmetjesmuziek" gehouden, maar dit klinkt eigenlijk wel tof ;D Ondertussen al 3x geluisterd (vooral leuk ritme) ^,^ 8,9 Bewerkt: 25 september 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Das gaaf 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=MW7EW8FJKW4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2013 (bewerkt) Tja als niemand reageert, dan sleep ik het touw wel verder: leuk nummer; lekker ritme, goede tekst. 83/100 http://www.youtube.com/watch?v=_d_EBDdIWKU Kent iemand dit nog? Hahahahahhahahaha, zo geniaal (ik bespaar jullie de hyper-videoversie). ECHT NIET, EERLIJK NIET IK HEB HET NIET GEDAAN! HET IS NIET WAT JE DENKT, HET IS PER ONGELUK GEGAAN! Bewerkt: 9 oktober 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Achja, typisch nederlandse muziek 7/10 Bewerkt: 11 oktober 2013 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 6.5/10 Het nummer is best wel leuk hoor, maar niet de hele tijd even goed, naar mijn mening.. Mijn favoriete nummer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Opzich goed nummer, maar het is m niet helemaal helaas. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Aha, Lose Yourself! Lekker gekend hier, goede tekst, kan ik perfect met meezingen. Krijgt een 8,5/10 van mij! :3 Hehe, eens wat anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Dit soort nummers weet ik de naam nooit van, terwijl de naam zo voor de hand liggend is. 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=QYEd3_XaJ-4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Redelijk leuk nummertje. Ik had er nog nooit van gehoord. 79/100 Pitched Up versie van Sam and the Womp - Bom Bom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Niet mijn stijl 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2013 Wat een uniek nummer zeg :-P Het heeft wel wat weg van country, maar toch ook wel iets wat up-to-date is. Die trompet, doet me dan weer aan de world cup nummer van 1998. Ingewikkeld om te raten, maar ik geef het een 9 Geniaal hé ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 Lekker opzwepend, prima voor een voetbalwedstrijd. Buiten zulke evenementen zou ik het echter niet snel opzetten. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 Niet slecht maar ik zou het niet echt zelf luisteren/opzetten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 Het begon een beetje oninteressant, maar later in het nummer kon ik er wel van genieten. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Grappig nummertje. Ik kan het nog wel herinneren dat ik het vroeger luisterde. hmm...hmm..hmm... 85/100 http://grooveshark.com/s/Everybody+s+Got+To+Learn+Sometime/c7YGf?src=5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.