Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Leuk motivatie nummertje :puh: Tijd geleden dat ik Generals heb gespeeld, toptijden waren dat :-D Ik vind het wel een beetje hard, maar misschien is dat omdat ik niet in de mood ben voor harde muziek 8/10

Heerlijk nummertje:

http://grooveshark.com/s/Nothing+Compares+2+U+Instrumental/2F0z9B?src=5

Voor als u niet van instrumentaal houd, of geen zin hebt om mee te zingen:

http://grooveshark.com/s/NOTHING+COMPARES+TO+YOU/4KsQYm?src=5

Er komen echt veel gevoelens van vroeger op bij mij, bij dit nummer ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kennen we natuurlijk wel. In Nederland waarschijnlijk bekend door de uitvoering door de uitvoering van Krezip, maar heb toch meer met deze. Moet deze niet te vaak horen, maar zo eens in de zoveel tijd is 'ie wel lekker. 7/10

Edit: oh kut, ik zat nog op de vorige pagina. Sinead O'Conner vind ik verschrikkelijk. Ik vind het een nare vrouw met nummers die agressie opwekken. Ik weet niet wat het is met haar. 3/10

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Totaal niet mijn muziek eigenlijk, maar dit deuntje heeft wel iets. Het is iig beter dan wat wat het gemiddelde Nederlandse radiostation uitzendt. Bovendien kan ik natuurlijk niet om die oren heen: 6,5/10

Geef onderstaand nummer even de kans om op gang te komen, het gaat nogal traag van start. Na luttele tientallen seconden zal het echter aanvoelen alsof er een engeltje door je gehoorgang fietst.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan great Soviet Russia! Een 8/10, my comrade! Erg sfeervol.

Vandaag kwam ik op Youtube deze Daft Punk cover/medley tegen, zeker de moeite waard om te luisteren. De bas vind ik persoonlijk het gaafst en de beatboxer is ook geniaal! :)

Ik weet dat er hier wat Daft Punk fanaten zitten, dus enjoy:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...