MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Ik ben niet echt zo'n fan van dat soort muziek, maar het heeft op een of andere manier toch wel iets eigenlijk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2013 Beetje apart nummer, niet mijn smaak 50/100 http://www.youtube.com/watch?v=g4aPMo7TcR8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2013 Leuk motivatie nummertje Tijd geleden dat ik Generals heb gespeeld, toptijden waren dat :-D Ik vind het wel een beetje hard, maar misschien is dat omdat ik niet in de mood ben voor harde muziek 8/10 Heerlijk nummertje: http://grooveshark.com/s/Nothing+Compares+2+U+Instrumental/2F0z9B?src=5 Voor als u niet van instrumentaal houd, of geen zin hebt om mee te zingen: http://grooveshark.com/s/NOTHING+COMPARES+TO+YOU/4KsQYm?src=5 Er komen echt veel gevoelens van vroeger op bij mij, bij dit nummer ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) Deze kennen we natuurlijk wel. In Nederland waarschijnlijk bekend door de uitvoering door de uitvoering van Krezip, maar heb toch meer met deze. Moet deze niet te vaak horen, maar zo eens in de zoveel tijd is 'ie wel lekker. 7/10 Edit: oh kut, ik zat nog op de vorige pagina. Sinead O'Conner vind ik verschrikkelijk. Ik vind het een nare vrouw met nummers die agressie opwekken. Ik weet niet wat het is met haar. 3/10 Bewerkt: 5 november 2013 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Beetje eentonig nummertje, maar het luistert wel lekker weg.. Bij de afbeelding had ik wat andere soort muziek in gedachte maar het is een leuk nummer! 7,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Die artistieke vorm! Die prachtige stem! Dotz je hebt me de ogen geopend, ik ben meteen fan! 10/10 http://www.youtube.com/watch?v=lleKYiNf578&noredirect=1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Niet echt mijn favoriet, maar kan er wel naar luisteren. Manox heeft beter, 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Jullie hebben beide wel een lekkere muzieksfeer Haruhi => 81/100, lekker trance-achtig nummertje. Phoenyx => 85/100, ik vind hem net iets mooier dan die van Haruhi Oldie Alert! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Ik denk dat het wel een erg bekend nummer is onder mensen . Achja, oldie muziek. Ik vind het niet slecht. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Haha, ik kende 'm al. Prachtig gewoon hé, ik ken niets van muziek, maar hoe hij die liedjes in elkaar over doet vloeien... Respect! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 (bewerkt) Totaal niet mijn muziek eigenlijk, maar dit deuntje heeft wel iets. Het is iig beter dan wat wat het gemiddelde Nederlandse radiostation uitzendt. Bovendien kan ik natuurlijk niet om die oren heen: 6,5/10 Geef onderstaand nummer even de kans om op gang te komen, het gaat nogal traag van start. Na luttele tientallen seconden zal het echter aanvoelen alsof er een engeltje door je gehoorgang fietst. Bewerkt: 11 november 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Enorm veel gebrul. Wellicht leuk om vrouwlijke gorilla's op te geilen, maar mij laat je er koud mee. Overigens wel leuk begin (had ik nou maar niet naar je advies geluisterd, ik schrok me een hoedje >.<) 40/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Doet me denken aan great Soviet Russia! Een 8/10, my comrade! Erg sfeervol. Vandaag kwam ik op Youtube deze Daft Punk cover/medley tegen, zeker de moeite waard om te luisteren. De bas vind ik persoonlijk het gaafst en de beatboxer is ook geniaal! Ik weet dat er hier wat Daft Punk fanaten zitten, dus enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 Een Daft Punk fan, 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Calvin Harris én Alesso.. Twee geweldige artiesten en een perfecte combinatie. Heerlijk nummer dan ook! 9/10 Bewerkt: 16 november 2013 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.