Sir_Ballas Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2013 meh 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2013 Toen ik "Metal" zag staan, zette ik m'n oren al schrap. Gelukkig viel het mee en was het best wel leuk 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=CfTrthOpKCA Mooie Oldie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2013 Ben geen fan van hun, maar het is wel een leuk nummertje! 8/10 ---------------- YOLO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2013 (bewerkt) Ik verwachtte me aan het ergste, maar het is best een goed liedje nog. Ook komiek, dus 7/10 Toevallig deze band tegengekomen deze week en ben er nu verslaafd aan. Bewerkt: 30 november 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Wel leuk voor één keertje, maar meer ook niet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Klinkt wel leuk . 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Twee goeie artiesten, goed nummer, maar ik heb al beter gehoord van de twee.. 7/10, niet slecht dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 fijn nummertje, een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Apart nummertje. Helaas ben ik niet zo'n fan van Metallica, maar zeker niet slecht 65/100 http://www.youtube.com/watch?v=9tABNXdInfw Kijk, dit is nou muziek: Hier kan ik van genieten! Geweldig joh, al die orkestdelen door elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Dat is best wel origineel. Best een goede melodie, niet dat ik er echt bewust naar zal luisteren of zoeken, maar het is een degelijk tussendoortje. 7,5/10 Aah, de Canon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Eens iets helemaal anders dan de muziek die we hier normaal voorgeschoteld krijgen. Heb het nu niet helemaal beluisterd, maar op momenten kan ik wel helemaal meegezogen worden in klassieke muziek. Moet er dan wel voor in de stemming zijn. Ook al ben ik dat nu niet, het levert toch 8/10 op. We beginnen het einde van het jaar te naderen, dus het wordt stilaan tijd om alles samen te vatten. Persoonlijk vind ik Chvrches de beste nieuwe groep van dit jaar en hun debuutplaat is echt ongelooflijk, heb er al talloze keren naar geluisterd. Ze worden nu al regelmatig op de radio gespeeld (toch in België), maar dit is een onbekender lied van hun. Kan zijn dat ik al een lied van hun eens heb gepost, al probeer ik steeds nieuwe artiesten hier te posten. Kan het me alleen niet herinneren. Bewerkt: 5 december 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Klinkt wel mooi, maar niet echt het beste nummer wat ik ken. Toch nog een 7,5/10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Best een lekker nummertje, 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Geweldig nummer... Nog nooit gehoord hiervoor. Jammer dat de versie wat van slechte kwaliteit is. http://grooveshark.c...le/5gu8Du?src=5 Ik heb hem hier in wat betere kwaliteit op gezocht. Top nummer 91/100 http://www.youtube.com/watch?v=hNwr62Q6Hjs @hieronder: Geniaal dat mensen nog soundtracks kunnen herrineren van die game. Ik speelde vroeger vet vaak Need for Speed Classics (vaak dual-screen ) Bewerkt: 6 december 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Oldie. Leuk nummertje 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.