Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Eens iets helemaal anders dan de muziek die we hier normaal voorgeschoteld krijgen. Heb het nu niet helemaal beluisterd, maar op momenten kan ik wel helemaal meegezogen worden in klassieke muziek. Moet er dan wel voor in de stemming zijn. Ook al ben ik dat nu niet, het levert toch 8/10 op.

We beginnen het einde van het jaar te naderen, dus het wordt stilaan tijd om alles samen te vatten. Persoonlijk vind ik Chvrches de beste nieuwe groep van dit jaar en hun debuutplaat is echt ongelooflijk, heb er al talloze keren naar geluisterd. Ze worden nu al regelmatig op de radio gespeeld (toch in België), maar dit is een onbekender lied van hun.

Kan zijn dat ik al een lied van hun eens heb gepost, al probeer ik steeds nieuwe artiesten hier te posten. Kan het me alleen niet herinneren.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig nummer... Nog nooit gehoord hiervoor. Jammer dat de versie wat van slechte kwaliteit is. http://grooveshark.c...le/5gu8Du?src=5 Ik heb hem hier in wat betere kwaliteit op gezocht. Top nummer 91/100

http://www.youtube.com/watch?v=hNwr62Q6Hjs

@hieronder: Geniaal dat mensen nog soundtracks kunnen herrineren van die game. Ik speelde vroeger vet vaak Need for Speed Classics (vaak dual-screen :D)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...