TekaLoca Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Niet echt mijn genre, zou er ook niet echt naar kunnen blijven luisteren. Vergeef me: 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Is wel te doen, ik ken wel wat betere nummers van die tijd though.. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Waarom nou weer met Rihanna, Eminem. Was het eerst Dr.Dre en 50 Cent, gaat ie nu met een hipster een nummer maken... Het Eminem gedeelte is goed, maar de reeds genoemde dame maakt het minder. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Niet mijn favoriet van Ramses, 6,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Hmm... meh. Lang zitten luisteren met niks tot gevolg, deed me niet veel. Dus maar een gewone 5,5/10. Dat intro... ha... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Hmm, zo'n anime/japan/oosten-gedoe is niet echt mijn ding, maar het was zo slecht nog niet om naar te luisteren. Wel een beetje eentonig. 7/10 Foxes - Youth via McTube for YouTube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 De stem hierin is wel mooi. Maar de achtergrond ik vindt het maar een beetje simpel en vies klinken. 6,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=lBz8iXdddqY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Niet echt iets waar ik snel een binding mee kan krijgen. Misschien omdat ze een beetje eentonig zingt, muziek is wel redelijk. 60/100 Rate het 1e nummertje t/m 2:40 (voor de liefhebber: die vanaf 6:42 is ook geniaal). Het leukste stukje van het 1e nummertje vind ik vanaf 1:27 Bewerkt: 12 december 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 10/10 meer hoef ik niet te zeggen! GTA bevat altijd uitstekende muziek! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Niet één van mijn favoriete kinderhits, maar desalniettemin toch een nostalgisch liedje. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=kiAlPi9khbg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Rustige gitaarmuziek. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Deze lange versie kende ik niet. Vind het niet echt een bijzonder nummer, maar dat heb ik eigenlijk met alles van Timberlake. Maar de tekst is wel mooi, dus een 7/10 Een ander nummer over spiegels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Toch wel een lekker nummertje! 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Ik moet het niet eens beluisteren, weet perfect welke versie het is. Blijft een prachtig nummer, van de oorspronkelijke piano tot aan de ingewikkeldere electronische versies. Dat lied krijgt van mij dan ook een verdiende 10/10 - the river flows in you... Dit is een kleine mash-up en ik vind de tekst ook goed passen. Is tot een punt gekomen dat ik automatisch dit ga zingen als ik River Flows In You hoor. Overgangen zijn wel niet perfect, maar oordeel maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2013 Mooi nummer, maar ik ben het inderdaad met je eens het wat meer synchroon mocht overgaan. 70/100 Wat een heerlijke stem heeft deze man toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.