MostWantedKid Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Ik vond hem in het begin niet zo leuk, maar langzamerhand werd het wel leuk om naar te luisteren. Vooral die gitaarsolo en het refrein. Bewerkt: 27 december 2013 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Gaat wel, maar niet echt mijn muziek. Wel een 7.5/10 waard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Ook wel fijn om een keertje te luisteren, maar 't is ook niet echt mijn genre.. toch een 6.5/10 omdat 't er nog mee door kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Nou nou, zeker niet slecht. Niet echt mijn cup of tea maar het was wel kalmerend en kon me meekrijgen. Een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2013 Zeer mooi nummer, ook wel mijn smaak, toen ik het hoorde kreeg ik wel wat de indruk dat het een liedje was dat Phoenyxar leuk vind. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2013 Wat is dat toch een heerlijk nummer... 9/10 [zit het nu mee te zingen] Damn, wat een dame... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) 10/10 topnummer. Meer hoef ik niet te zeggen wtf, net stond Zombie er nog 8/10 voor deze. Covertje! Bewerkt: 30 december 2013 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Da's best nice en ook nog live ook. Vooral die 1e zanger vind ik het wel nice doen (stuk voor 2 min). 85/100 Beetje apart nummer, maar wel redelijk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Nicola, perfecte keuze. Hij staat vrij hoog in mijn collectie en krijgt dan ook een welverdiende 10/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Niet bepaald mijn genre. Maar zit toch wel een redelijk lekkere beat in. Het electronische geluid, Ik weet niet. Het voelt niet van vandaag maar meer een paar jaartjes oud, wat ik wel erg goed vindt klinken. Ja ik weet niet, Het klinkt als iets wat ik een paar jaar terug heb gehoord, vooral het hoge stukje vanaf 2:25. Heb er een goed gevoel bij, al zal het niet iets zijn waar ik vaker naar luister. Vindt ik dit toch een 7,7/10 waard En dan nu iets compleet anders. (Begin tot 7:00) Bewerkt: 1 januari 2014 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Hmm, qua gitaarwerk is het uiteraard uitstekend, maar het lied op zich kan me niet echt aanspreken. 6.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Apart nummer. Niet slecht, maar het steekt ook zeker niet uit. 69/100 You Never walk alone - kies maar de versie uit die je het leukst vind. Wil je niet kiezen, neem dan de 1e Gerry & The Pacemakers (meest bekende) Het origineel voor de musical 'Carousel' Frank Sinatra http://www.youtube.com/watch?v=8sUOqI8X29I Elvis Pressley Klassiek instrumentale versie van Nina Simone Er zijn zo veel versies, dit is denk ik wel de beste greep >>> Door Guardian1980: Ik mis Lee Towers!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 @ Gerry & The Pacemakers. Niet echt mijn stijl, ik vind het nummer niet echt lekker klinken. 4/10 Mijn nummer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Hmm, niet al te speciaal eigenlijk, het stond op de achtergrond op en het viel me niet echt op. Dus ook niet op een negatieve manier. Een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 nooit van gehoord ook echt niet mijn stijl muziek ik geef hem een 2/5 en ik denk dat julllie nu hetzelfde gaan zeggen niet gekozen omdat ik hem super mooi vind ofzo kwam hem vandaag tegen op mijn computer dacht he dat klinkt wel grappig en ben wel benieuwd wat anderen er van denken:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.