NicolaB Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2014 Lekker nummer, heerlijke dubstep 85/100 Na aanleiding van The_Big in de Sans Scrupules, luister ik al 10x ofzo dit nummer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Niet echt mijn stijl 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 5/10 - het is op zich geen slecht nummer maar ik heb hem al zo vaak moeten aanhoren dat ik het er wel een beetje mee heb gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Ja, wat zal ik zeggen. Het blijft 'game-muziek', maar het is wel een passend nummertje en creëert een sfeertje. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 U2 is niet echt mijn cup of tea, maar dit liedje valt best mee! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Een klassieker. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Wat een heerlijk chill nummer. Echte muziek... Heereleerlijk gewoon... 90/100 Vor duh egte kengkstur! Bewerkt: 8 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Meh, Was vroeger nog wel leuk om te horen, maar als ik nu zo luister denk ik echt... Waar luisterde ik vroeger naar. Vindt het persoonlijk niet om aan te horen, maar brengt voor mij toch wel wat nostalgische gevoelens terug. dus een 6/10 Even een lekkere Video Game soundtrack tussenin gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Goed voor een game als MG, maar muziek om bij te computeren of te gamen . 7/10 Geweldige baspartij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Tja, Michael Jackson. Wat moet je daar over zeggen? Altijd leuke clips en een heerlijk lied. 8.5/10 Lekker nummer, heerlijke dubstep 85/100 Na aanleiding van The_Big in de Sans Scrupules, luister ik al 10x ofzo dit nummer: Haha, toen de video aan het laden was, dacht ik eventjes dat je het over I'm Blue had, dat ik ook in de GT had gepost. Gelukkig is het die niet xD Als je het goed vindt moet je de rest van het album beluisteren: The Weight Of Your Love. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Hmm... Erg apart nummertje zeg, niet direct mijn style. Maar het filmpje toonde wel een grijns op mijn gezicht Vanwege de 'uniqueness', toch een ruime voldoende 77/100 http://www.youtube.com/watch?v=DCLc9oTmjH4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Dit soort muziek is nooit echt mijn smaak geweest. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Ik dacht meteen dat dit nummer in GTA VC zat, maar ik zag m niet tussen de playlist staan. Zeker een mooi nummer. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Mooi nummer. Wel leuke combi; snelle harde muziek met een doedelzak er doorheen. Toch had er wat mij betreft nog wat meer origineel instrumentaal uit gekund. 8/10 pompompompopopopompompompoompompompom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2014 Is wel een leuk nummertje, al is het lyrisch en muzikaal niet echt hoogstaand. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=uXMIYjQFBoU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.