Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, wat moet je zeggen van zo'n lied: herkenbaar deuntje, blijft hangen en is gewoon goed. Als dit lied ergens op een feest of festival wordt gedraaid, brult de gehele zaal gegarandeerd mee. Alleen is er niet echt veel aan als je gewoon op je stoel zit. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet heel erg mooi. Op een of andere manier raakt het me niet. De muziek is niet uberslecht. Daarom dus een 53/100

838-1280-105872_238x238.jpg

Think u look badass?!?

GTA2_movie_%28GTA2%29_%28assassination%29.jpg

A pistol does the trick too...

Deze 2 moeten gewoon eens per tijd geluisterd worden. De tijd dat GTA nog een underground gevoel had :puh:

Rate de leukste: GTA Theme versus GTA2 Theme

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Mja.... Prima nummertje, lekker tempo en er is weinig mis met de zang. Het nummer op zich is echter wat simpel en eentonig, als je het mij vraagt. Er ontbreekt wat diepgang en variatie... Prima om even naar te luisteren, maar voor mij zit er weinig soeps in dus zal ik het zelf niet zo snel opzetten. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Jeetje-minaah... Nog nooit van het nummer gehoord, maar wat een leuk nummertje :puh: Jammer dat ie stopt bij 2;40 ik had graag dat ie tot 4;46 door ging :Y Zo'n nummer blijf je ook gewoon meer luisteren. 9/10

We trekken meteen door naar een nummer, dat ik via het vorige nummer hoorde. Ook een erg leuk nummertje ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit altijd zo'n goed nummer gevonden. Bouwt een geheimzinnige sfeer op en opeens slaat het helemaal om. Ik zou eens wat meer van hun moeten luisteren, als ze nog zo'n nummers hebben is dat zeker de moeite waard. 9/10.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Jeetje-minaah... Nog nooit van het nummer gehoord, maar wat een leuk nummertje :puh: Jammer dat ie stopt bij 2;40 ik had graag dat ie tot 4;46 door ging :Y Zo'n nummer blijf je ook gewoon meer luisteren. 9/10

Ik ben blij dat ik nog iemand heb weten te besmetten met het Blind Melon-virus... 't Blijft een heerlijk bandje ^_^


Prima nummertje, luistert lekker weg. Daar is dan ook alles mee gezegd als je het mij vraagt, ik vind er verder weinig interessants in terug. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...