thebig Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Vind 't zeker dan de dingen die hij nu soms maakt, maar die muziek blijft mijn smaak niet echt. Kan er wel naar luisteren voor een keertje. 6.5/10 Let vooral op het gedicht Bewerkt: 25 januari 2014 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 The Police Kan over 't algemeen tijden naar hun luisteren, maar ik moet zeggen dat ik dit één van de mindere nummers vindt.. 6/10 Dan iets totaal anders, trapmusic: Voor de mensen die nog een leuke remix willen van één van de trailersongs: https://soundcloud.com/just-a-gent/sleepwalking-just-a-gent (trapmusic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Hoezo heet dat trapmusic? The term "trap" was literally used to refer to the place where drug deals are made. Fans and critics started to refer to rappers whose primary lyrical topic was drug dealing, as "trap rappers."[3] David Drake of Complex wrote that "the trap in the early 2000s wasn't a genre, it was a real place", and the term was later adopted to describe the "music made about that place." http://en.wikipedia.org/wiki/Trap_%28music_genre%29 hmm... Oke XD Rapperig vind ik het niet >.< Maar leuk vind ik het wel. Beetje loungey, met een leuke beat eronder en af en toe wat leuke electronica geluidjes 82/100 :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Oh nee, vind ik echt niks 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Ik vind het wel redelijk 6 past wel mooi bij de gedachte achter mijn avatar Bewerkt: 27 januari 2014 door JJ-B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Ik dacht al dat ik hem ergens van kende en na een tijdje schoot het me te binnen. De GTA V Mythbusters-serie! 7.5/10 http://www.youtube.com/watch?v=HI7Ca9Fp814 Een remake van een al mooi nummer van Doe Maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Mah ik vind het toch een beetje verkrachting van het origineel. En ik hield niet eens zo van Doe Maar. 6/10. Nu een clip met wat meer swek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Oh nee, dit vind ik helaas echt niks, I'm sorry to say.. 3/10 >>> Door SpacyColours: "Maximaal 1 post per drie dagen" <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 Weten we meteen waar je je gebruikerstitel vandaan hebt. Dacht eerst dat 't niets ging worden, maar ik vind het nummer uiteindelijk nog wel iets hebben, kan er zo niet direct mijn vinger opleggen. Verdient een 7,5/10 Van de makers van Radio Soulwax: Saturday. Ik wist al jaren dat Soulwax een Belgische groep was, maar dat ze dit nummer hadden gemaakt of dat het überhaupt Belgisch was... Zag ik niet aankomen toen ik gisteren een album van hun luisterde. Dat gevoel heb ik dan bij 3 nummers gehad. Een gat in mijn Belgische muziekcultuur opgevuld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) Tot 00:10 gaat 't nog, daarna ging er iets fout met mijn PC geloof ik.. Het nummer crashte en kraakte behoorlijk en er kwam geen fatsoenlijke noot meer uit m'n speakers.. Wellicht dat er iets misgegaan is bij het uploaden en je hem eens opnieuw moet uploaden? Ik zat op een andere pagina >.<, zeer hatelijk dat je niet gewoon direct naar de laatste pagina gelinkt wordt.. Ontopic: Meh, ik vind het niets bijzonders.. Een beetje muziek waarvan ik het hele nummer het gevoel heb dat het ''nummer over 10 seconden écht begint''.. Dat is echter niet het geval.. Ook die gekke bass op de achtergrond had niet echt gehoeven.. Verder kan ik er wel mee leven.. 6/10 Edit: Wel aan de regels denken allemaal :3, ik wil namelijk wel wat argumenten horen.. Beargumenteer het cijfer dat je geeft; Bewerkt: 28 januari 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 6/10 Argumentatie: Gebaseerd op gebakken lucht => gevoelenskwestie. Zo correct? Decent deuntje, maar wel steeds hetzelfde. De zangkunsten zijn ook niet echt geweldig. al met al net voldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 een soort bebaarde zanger rinus? 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) Top! Zalig nummer, gewoon, rustig en lekker chill. Hou ik van! (Zonder de clip ) Bewerkt: 28 januari 2014 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 Chill en rustig zoals je al zei, maar eentonig. 7/10 Eminem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 Sing for the Moment! Episch! :o 10/10 Ik geef toe, de clip is -hoewel hilarisch- best stigmatiserend, maar leuk liedje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.