Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Vind 't zeker dan de dingen die hij nu soms maakt, maar die muziek blijft mijn smaak niet echt. Kan er wel naar luisteren voor een keertje. 6.5/10

Let vooral op het gedicht _O_

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

The Police _O_

Kan over 't algemeen tijden naar hun luisteren, maar ik moet zeggen dat ik dit één van de mindere nummers vindt.. :puh: 6/10

Dan iets totaal anders, trapmusic:

Voor de mensen die nog een leuke remix willen van één van de trailersongs: https://soundcloud.com/just-a-gent/sleepwalking-just-a-gent (trapmusic)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo heet dat trapmusic? :puh:

The term "trap" was literally used to refer to the place where drug deals are made. Fans and critics started to refer to rappers whose primary lyrical topic was drug dealing, as "trap rappers."[3] David Drake of Complex wrote that "the trap in the early 2000s wasn't a genre, it was a real place", and the term was later adopted to describe the "music made about that place."

http://en.wikipedia.org/wiki/Trap_%28music_genre%29

hmm... Oke XD Rapperig vind ik het niet >.<

Maar leuk vind ik het wel. Beetje loungey, met een leuke beat eronder en af en toe wat leuke electronica geluidjes 82/100

:D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weten we meteen waar je je gebruikerstitel vandaan hebt. Dacht eerst dat 't niets ging worden, maar ik vind het nummer uiteindelijk nog wel iets hebben, kan er zo niet direct mijn vinger opleggen. Verdient een 7,5/10

Van de makers van Radio Soulwax: Saturday. Ik wist al jaren dat Soulwax een Belgische groep was, maar dat ze dit nummer hadden gemaakt of dat het überhaupt Belgisch was... Zag ik niet aankomen toen ik gisteren een album van hun luisterde. Dat gevoel heb ik dan bij 3 nummers gehad. Een gat in mijn Belgische muziekcultuur opgevuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot 00:10 gaat 't nog, daarna ging er iets fout met mijn PC geloof ik.. Het nummer crashte en kraakte behoorlijk en er kwam geen fatsoenlijke noot meer uit m'n speakers.. Wellicht dat er iets misgegaan is bij het uploaden en je hem eens opnieuw moet uploaden? :)

Ik zat op een andere pagina >.<, zeer hatelijk dat je niet gewoon direct naar de laatste pagina gelinkt wordt..

Ontopic: Meh, ik vind het niets bijzonders.. Een beetje muziek waarvan ik het hele nummer het gevoel heb dat het ''nummer over 10 seconden écht begint''.. Dat is echter niet het geval.. Ook die gekke bass op de achtergrond had niet echt gehoeven.. Verder kan ik er wel mee leven.. 6/10

Edit: Wel aan de regels denken allemaal :3, ik wil namelijk wel wat argumenten horen.. :engel:

  • Beargumenteer het cijfer dat je geeft;

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...