Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Iron Maiden! :Y Lekker energiek, dat kan ik wel waarderen. Hoewel ik er niet de hele dag naar zou luisteren, is het een prima nummertje om jezelf zo af en toe even mee wakker te schudden. Deze werd volgens mij ook afgespeeld op Liberty Rock Radio in Episodes of Liberty City, iets wat altijd wel een extra gevoel geeft bij een nummer... Ik geef 'm een 7.5/10.

http://www.youtube.com/watch?v=b8SJggnNRI4

Link to comment
Delen op andere websites

Begint wel best goed, maar het bereikt precies nooit een vorm van climax. Ja, dat is nu eenmaal bij rap niet zo frequent, maar toch ergens verwacht je een soort van belangrijk moment in een liedje en dat had het voor mij niet. Perfect voor eens te luisteren, maar niet opnieuw denk ik. 6/10

Vers van de persen...

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal niet mijn smaak.

Het ritme, de muziek herhaalt zich te veel. Het heeft mij het gevoel gegeven dat ik na 1 minuut heel het nummer al had gehoord. En de tekst spreek me ook al niet aan. Meestal heb ik wel het idee dat het ergens om gaat. Maar meer dan drugs, seks en 'nigger' heb ik niet gehoord.

Te eentonig. Niet veel bijzonders.

De Rapper daarentegen heeft wel een prettige diepe stem.

Dus toch een 2/10 voor de moeite.

----

Greenday - Holiday

Link to comment
Delen op andere websites

Tof nummertje! Ik luister eigenlijk nooit Green Day omdat ik dat te veel naar softrock vind neigen en dat is niet echt mijn ding. Ik vind de stem van de zanger ook niet zo tof, de drums en de gitaar (in mindere mate) maken echter heel veel goed! De clip vind ik niet zo cool, maar dat laat ik buiten beschouwing! 8/10

Deze superhit is gisteren verschenen :)

(kleine epilepsie-waarschuwing)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...