Nissan Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 Briljant, dit lied is de zin van het leven. 10/10 http://www.youtube.com/watch?v=yaaz38Tfn2U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 Ik luister wel vaker naar S3RL, maar kende dit nummer daar nog niet van. Leuk nummertje om eens te luisteren, maar niet té vaak. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2014 Typische radiomuziek.. Het is wel een aardig popnummertje, een van de betere van dit moment zelfs imo.. Maar pop van tegenwoordig stelt helaas niets meer voor. Dikke voldoende maar net geen acht, 7,5/10 Iron Maiden it is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2014 Iron Maiden! Lekker energiek, dat kan ik wel waarderen. Hoewel ik er niet de hele dag naar zou luisteren, is het een prima nummertje om jezelf zo af en toe even mee wakker te schudden. Deze werd volgens mij ook afgespeeld op Liberty Rock Radio in Episodes of Liberty City, iets wat altijd wel een extra gevoel geeft bij een nummer... Ik geef 'm een 7.5/10. http://www.youtube.com/watch?v=b8SJggnNRI4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2014 Ik verwachte harde rock, dat deed het gelukkig niet. Het bleef lekker klassiek, met echt mooi geluid. Nog nooit gehoord van dit nummer though. Blijf die man wel een lekkere stem vinden hebben 89/100 http://www.youtube.com/watch?v=jBsWS8OShdc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Oh dear lord, dat muziek. Niet echt mijn smaak 2/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Vind het niet veel aan, die vrouw verpest het een beetje, vind ik. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Best een lekker nummertje om mee wakker te worden! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Begint wel best goed, maar het bereikt precies nooit een vorm van climax. Ja, dat is nu eenmaal bij rap niet zo frequent, maar toch ergens verwacht je een soort van belangrijk moment in een liedje en dat had het voor mij niet. Perfect voor eens te luisteren, maar niet opnieuw denk ik. 6/10 Vers van de persen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 Wel leuk, maar het klinkt soms net alsof ik naar een amplitude loop te luisteren, en dat eigenlijk het hele nummertje. Dat maakt het cijfer dus wat lager 60/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 Tja rustig... 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 Dit vind ik echt geweldig. Het is niet mijn favoriete muziekstijl, maar dit is gewoon top! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 Max Payne 3, laatste chapter, dit nummer is fucking awesome 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Totaal niet mijn smaak. Het ritme, de muziek herhaalt zich te veel. Het heeft mij het gevoel gegeven dat ik na 1 minuut heel het nummer al had gehoord. En de tekst spreek me ook al niet aan. Meestal heb ik wel het idee dat het ergens om gaat. Maar meer dan drugs, seks en 'nigger' heb ik niet gehoord. Te eentonig. Niet veel bijzonders. De Rapper daarentegen heeft wel een prettige diepe stem. Dus toch een 2/10 voor de moeite. ---- Greenday - Holiday Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) Tof nummertje! Ik luister eigenlijk nooit Green Day omdat ik dat te veel naar softrock vind neigen en dat is niet echt mijn ding. Ik vind de stem van de zanger ook niet zo tof, de drums en de gitaar (in mindere mate) maken echter heel veel goed! De clip vind ik niet zo cool, maar dat laat ik buiten beschouwing! 8/10 Deze superhit is gisteren verschenen (kleine epilepsie-waarschuwing) Bewerkt: 5 februari 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.