Bassieboy35 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Carnavalsmuziek... 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) 9/10 Echt een nummer voor GTA. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5GirSMrzQo4 Heerlijk als je 's nachts in bed ligt, en dan dit nummer hoort. Bewerkt: 5 februari 2014 door GTA-LCS-Maverick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Precies zoals je zegt, volgens mij zal dit een heerlijk nummer in die situatie zijn. Echt heerlijk top nummer, wat een gevoel 91/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2014 Dit lied kende ik nog niet van Robbie. Zoals de meeste van zijn liedjes klinkt het wel goed, maar het mist toch een beetje dat speciale om het echt een van zijn toppers te maken. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2014 Goede stem, voor de rest niet mijn stijl. 5/10 http://www.youtube.com/watch?v=xSdu9Zw6R54 Alleen al voor de intro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2014 V-Rock. Tof nummer, lekkere opbouw, toffe gitaren... Gewoon goede muziek. Die lekkere harde bas kan ik ook wel waarderen. 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=1XgMM_Ku3t0 Indien u in tijdnood bent: het nummer begint rond de 35 seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 Indien u in tijdnood bent: het nummer begint rond de 35 seconden. Danku Het zal vast een mooi nummer zijn als je in een loungebui of stoned bent, maar voor mij mist het wat. Toch vond ik het einde wel leuk en moest ik lachen hoe ie er stond te dansen in zn witte pakkie 69/100 Een nummertje dat Night-Men me vanavond stuurde: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 Hey yaaaaaa... Tja, of dat het daadwerkelijk goed is is natuurlijk een andere vraag, maar het is leuk om luisteren natuurlijk! 8/10 Dit is natuurlijk eens wat anders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Uhm... Dit is niets voor mij. Hoge stemmetjes en derpstep bij elkaar gooien vind ik echt niet klinken. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Ben geen fan van Eminem, maar toen dit lied uitkwam vond ik het wel nog fijn. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Kijk eens aan, was dat die gast niet die beroemd werd aan de achterkant van Miley Cyrus? Nooit echt iets van hem geluisterd. Vind 't niet echt een speciaal nummer, heeft niet veel inhoud voor mij. Klinkt wel redelijk goed, maar ook niet meer. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=fKDr7NHeaK8 Net deze game uitgespeeld en het is een goed excuus om nog eens een lied van mijn favoriete groep hier te plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Ik heb die game dan weer niet gespeeld, het nummer zegt me dan ook helemaal niks. Het is op zich wel een lekker deuntje, maar niet mijn smaak 6.5/10 Deze hoorde ik vanochtend voor het eerst, en ik herkende vooral de heerlijke nummers die er in verwerkt zijn. Zeker een heerlijk nummer, wat ik zeker meerdere malen achter elkaar kan luisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Heerlijk nummer, lijkt me erg fijn te luisteren als je 's avonds terug naar huis rijd van je werk ofzo 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Ik vind het plaatje wel grappig. De muziek zelf vind ik voldoende, maar niet echt top ofzo (ik luister nooit zo vaak naar lyrics van RAP) 61/100 Wat blijft dit toch een mooi nr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Erg bekend en goed nummer 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.