Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Indien u in tijdnood bent: het nummer begint rond de 35 seconden. smile3.gif

Danku :)

Het zal vast een mooi nummer zijn als je in een loungebui of stoned bent, maar voor mij mist het wat. Toch vond ik het einde wel leuk en moest ik lachen hoe ie er stond te dansen in zn witte pakkie :D69/100

Een nummertje dat Night-Men me vanavond stuurde:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens aan, was dat die gast niet die beroemd werd aan de achterkant van Miley Cyrus? Nooit echt iets van hem geluisterd.

Vind 't niet echt een speciaal nummer, heeft niet veel inhoud voor mij. Klinkt wel redelijk goed, maar ook niet meer. 7/10

http://www.youtube.com/watch?v=fKDr7NHeaK8

Net deze game uitgespeeld en het is een goed excuus om nog eens een lied van mijn favoriete groep hier te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die game dan weer niet gespeeld, het nummer zegt me dan ook helemaal niks. Het is op zich wel een lekker deuntje, maar niet mijn smaak 6.5/10

Deze hoorde ik vanochtend voor het eerst, en ik herkende vooral de heerlijke nummers die er in verwerkt zijn. Zeker een heerlijk nummer, wat ik zeker meerdere malen achter elkaar kan luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...