Phoenyxar Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2014 Stan, hmm. Kan ik meezingen en vind ik een zeer sfeervol nummer. Die krijgt van mij een 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Ik houd dus totaal niet van dat soort muziek. Gek genoeg kon ik er wel van genieten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Tsja, een klassieker uit de jaren '80. Op zich wel een lekker deuntje en het heeft een zekere nostalgie 8/10 En als we het dan toch over klassiekers hebben: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Klassieker die iedereen wel kent . 7,5/10 (Intro van een goede serie ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Begint goed, langzaam wordt ie steeds minder 6.5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) Nja, ik vind dergelijke dingen zowat altijd goede muziek, maar ik heb er nooit echt een gevoel bij. Dan is een gewone instrumental nog beter dan eentje met allemaal bassen en van die dingen door. 6.5/10 Wellicht is het beter de eerste versie van dit nummer te luisteren, de tweede video is de officiële videoclip, maar er zijn soms wat dingen aangepast. Zo lijkt de muziek uit een radiospeler, boxen, ... te komen die in de videoclip zitten. Dan weet je dat dat niet hoort bij het eigenlijke nummer Bewerkt: 15 februari 2014 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Raar dat dit van Miike Snow komt. Volgens mij maakten ze altijd dance/house-muziek? Of vergis ik mij nu? Wel een leuk nummer maar ik vind het net iets té eentonig. Wel een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2014 Misschien moeten de mensen maar weer is muziek maken zonder een computer 2/10 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6Rw1tFqkkPQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2014 Leuk nummertje, lekkere gitaarmuziek 80/100 Deze kennen jullie waarschijnlijk wel http://picosong.com/YKS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2014 Leuk nummertje, lekkere gitaarmuziek 80/100 Deze kennen jullie waarschijnlijk wel http://picosong.com/YKS3 Van baantjer ???? 9/10 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vNPtnEy6ajA >>> Door SpacyColours: Vergeet niet de regel: "Maximaal 1 post per drie dagen". <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Was echt een goed nummertje: veel wendingen, dynamiek, levendig, goede tekst. Durf ik wel een 9/10 voor geven. Zat net een album van hem te luisteren en opeens kwam dit langs. Is zo een van die nummers die ik ongelooflijk goed vind, maar waarvan ik niet weet wie ze geschreven heeft, totdat ik het tegenkom op een onverwacht moment. Dat geldt dan ook nog eens dubbel, als je dan beseft dat het dat nummer ook nog eens Belgisch maakt. Zeker een pareltje in de Belgische muziekgeschiedenis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Erg mooi nummertje. De muziek zelf is ook erg mooi. Wel erg apart filmpje though >.< 87/100 Mijn hart gaat altijd sneller kloppen van dit nummer. Serieus, wat een nummer... Rate het nummer dat je het beste vind; ik krijg van beide de rillingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Wel een van de beste nummers van een game vind ik 8/10. We gaan terug naar de jaren 90, heerlijke plaat om je dag mee te beginnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb dit nummer altijd wel grappig gevonden, maar eigenlijk niet echt 'goed'. 't Is m'n ding gewoon niet echt, de jaren '90. http://www.youtube.com/watch?v=-xfKU31v3Hc Beste nummer van Bastille, als je 't mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2014 Gaat wel, maar ik ken wel betere muziek van Bastille. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.