Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Nja, ik vind dergelijke dingen zowat altijd goede muziek, maar ik heb er nooit echt een gevoel bij. Dan is een gewone instrumental nog beter dan eentje met allemaal bassen en van die dingen door. 6.5/10

Wellicht is het beter de eerste versie van dit nummer te luisteren, de tweede video is de officiële videoclip, maar er zijn soms wat dingen aangepast. Zo lijkt de muziek uit een radiospeler, boxen, ... te komen die in de videoclip zitten. Dan weet je dat dat niet hoort bij het eigenlijke nummer ;)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Was echt een goed nummertje: veel wendingen, dynamiek, levendig, goede tekst. Durf ik wel een 9/10 voor geven.

Zat net een album van hem te luisteren en opeens kwam dit langs. Is zo een van die nummers die ik ongelooflijk goed vind, maar waarvan ik niet weet wie ze geschreven heeft, totdat ik het tegenkom op een onverwacht moment. Dat geldt dan ook nog eens dubbel, als je dan beseft dat het dat nummer ook nog eens Belgisch maakt. Zeker een pareltje in de Belgische muziekgeschiedenis!

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi nummertje. De muziek zelf is ook erg mooi. Wel erg apart filmpje though >.< 87/100

Mijn hart gaat altijd sneller kloppen van dit nummer. Serieus, wat een nummer... Rate het nummer dat je het beste vind; ik krijg van beide de rillingen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...