Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Sorry mensen, maar ik ga alle nummers tot mijn vorige bericht raten :D

Rhythm is a dancer

Blijft een heerlijk nummer. Een van de beste uit de jaren 90; luister ik veel in de lange editie. Heerlijke beat :D92/100

Bastille (Ella) - No Angels

Oke, ik ken de lyrics van een andere versie. Maar dit is wel ff beter dan die versie. Jammer, want die lyrics doen me steeds aan dat slechte nummer denken :puh: Desondanks goed nummertje 79/100

Money for nothing, and your chicks for free!

Heerlijk nummertje van de dire straits. Doet me een beetje denken aan die robbery missions uit GTA SA :puh:88/100

Drake - Hold on

Veel dingen buiten de muziek om helaas, zoals praten en schietgeluiden. Alleen op het laatst vind ik er leuke elementen in zitten, voor de rest vind ik het te zeurderig en te lang. 51/100

_____________________________

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Coldplay is een prima band, en daar is dit nummer geen uitzondering op. Het heerlijkste aan dit nummer vind ik het gitaar-riffje (onder andere in het begin), en de zanger heeft een heerlijk krachtige stem, die vooral rond 1:19 tot zijn recht komt. Ik vind dit wel een lekker nummer, maar het is niet een kippenvel-nummer. Het luistert lekker weg, verder niet. Ik geef het een 7.5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me dit nummertje nog wel herinneren, maar toch alweer een paar jaar niet geluisterd :puh: Erg mooi nummertje, vooral dat schrille erin in combinatie met de 'openheid'. 95/100

Een nummertje dat ik gister in het TU-gedeelte plaatste. :puh: Alsof er een groep samoerais naar je toe komt rennen :clown:

wat mooi kunnen orchestrale stukken toch zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Dit liedje kende ik nog niet van haar en vind het best wel goed. Gewoon een rustig liedje waar rustig op wordt gezongen, meer moet dat soms niet zijn. 7.5/10

Nog eens een pareltje uit de Belgische muziekgeschiedenis opgevist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...