GuitarGuy666 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Niet echt mijn stijl helaas... 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Goed nummertje, hoor 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Heb dit nooit echt een mooi nummer gevonden. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=Xi3OnJT4Qjw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Mooi 80ies nummertje. Alleen soms een beetje mindere kwaliteit van de versie zelf. 85/100 Altijd een goede muziekkeuze die Bas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2014 Wel geinig, maar zo veel gehoord op de radio, dat het op een gegeven moment irritant werd. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2014 3/10 Sorry maar dit nummer heb ik echt te vaak gehoord, dat de muziek van nu echt me strot uit begint te komen. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Cox_VYZuT98 Zelfs duitsland heeft mooie nummers weten te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Ik vind de tekst niet zo mooi klinken bij de melodie, maar voor de rest een heerlijk nummertje; 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Wel een aardig nummertje 8/10 Bewerkt: 7 maart 2014 door commandant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Leuk liedje 9/10 Bewerkt: 7 maart 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Wauw, mooi nummer Teka! Erg mooie muziek, vocaal mooi, en de tekst is ook mooi. 9,3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Niet echt mijn type muziek, zo man die hoog kweelt op gitaarmuziek. Geef me een CD vol van die liedjes en ik zou 'm niet kunnen uitluisteren, eentje lukt nu nog wel. 5/10 Meer Belgische muziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Nooit eerder gehoord, ook niet een nummer wat ik vanuit mijzelf zou opzetten. Als ik het hoor dan zou ik het wel afluisteren, maar dat is het ook verde. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2014 (bewerkt) Oeh Baby! De 90's dat brengt nog een herinneringen terug. Ik zou dit nummer niet zo aanzetten vandaag de dag, Het is simpel niet meer mijn smaak. Maar de nostalgie overtreft dat. 8/10 Doen we er nog een ouwe hit bij. Bewerkt: 9 maart 2014 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2014 Goed nummer, echt weer zo'n oude 8/19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2014 Vicetone maakt altijd wel goede muziek. Heb Heartbeat vroeger wel veel beluisterd. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.