GuitarGuy666 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2014 Wie kent het liedje niet? Ciske de rat, goede Nederlandse film met een onvergetelijk liedje. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2014 Kan er mee door 7/10 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RGOAQfbel2Y Dit nummer kan nog wel is een hit worden, en dan hoeft het nog niet eens zo mooi te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 Eigenlijk vind ik het wel grappig, hoe men zoiets verzint Het liedje zelf (vriendschap is een illusie) vind ik ook zeker een leuk nummertje. Dit doet me trouwens denken aan die partijsongs van partijen wat je op radio Veronica hebt 81/100 Serieus, zo'n simpel deuntje... Zo mooi in combinatie met de tekst Ik kan uren naar dat stringetje luisteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Ik ken het liedje niet bij titel, maar ik hoef maar de piano te horen en ik herken m meteen. Top nummer, ook al is 't zo'n oud nummer. 9,8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Nog nooit eerder gehoord, maar het klonk erg lekker! 85/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Carlton, The Fresh Prince of Bel-Air... Ik vind het een kutnummer, daar niet van. Maar dat dansje van Carlton doet het mij een 7.5/10 geven. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2014 Wat een pleur... Serieus... 2/10 Flelelefluit fluitefluitfluit fluitefluit flierefluitefluite fluit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Ik speel dat spel niet meer omdat ik de themesong niet uit kon staan. Veel te cartoony voor mijn gevoel. http://www.youtube.com/watch?v=dJSgx9_zh1w Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Ik kende het origineel, maar dit nummer is natuurlijk een awesome mix! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Wel redelijk nummertje, maar ik vind die man altijd een zeurstemmetje hebben en dat ruïneert het echt : 50/100 IM ALIVEEEEEEEE! :*D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2014 Klinkt goed. Leuk nummer. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2014 (bewerkt) Blijft een goed nummertje: 8/10 Vanaf 0:18 Bewerkt: 27 maart 2014 door Insomniac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2014 Zou het zelf niet zo gauw opzetten, maar het heeft wel een leuk sfeertje. 6.5/10 Een pareltje: https://www.youtube.com/watch?v=Mis_QEB8JCg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2014 Hmm, kan me toch niet helemaal bekoren. Heb toch het gevoel alsof ik aan het wachten ben tot het lied écht start, maar dat gebeurt echter nooit. Zeker geen slechte muziek, maar geef mij toch maar een ander nummer. 6,5/10 Nog eentje uit België, zelfs uit Gent, wat het uiteraard nog beter maakt, en splinternieuw. Wat wil je nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Ik vind het een beetje een vreemd nummer (over de clip niet gesproken >.<). Het is ook niet heel slecht ofzo, maar beter kan wel denk ik 5,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.