3L1077 Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2014 Nee, totaal niet m'n ding. Het is wel een beetje speciaal, vaak kom ik zoiets niet tegen, maar 't is niet wat ik zou opzetten. https://www.youtube.com/watch?v=YHlzj2DLInA&list=UUxH0sQJKG6Aq9-vFIPnDZ2A Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Ik ken het nummer niet, maar hij komt me een beetje bekend voor. Zeker een leuk en relaxed nummer. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Grijsgedraaid, en om die reden niet meer leuk imo. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2014 Wel een lekker nummertje: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 Vind het niet de mooiste van Avicii, maar voor de rest wel lekker. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 Niet iets waar ik voor zou kiezen, maar ik kan me voorstellen dat andere dat wel doen 7/10 Iets totaal anders: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 Totaal geen dubstep fan maar kan er mee door 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2014 Qua (song)tekst is het natuurlijk niks XD Qua muziek is het best nog wel redelijk, maar ook dat kan wel wat beter. 50/100 Misschien niet een heel goed nummer ofzo, maar wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2014 Misschien niet een heel goed nummer ofzo, maar wel grappig Dat eerste, ja. Op zich is het geen slechte muziek, maar de lyrics zijn om te wenen en daarom zou ik het nooit zelf opzetten. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2014 Die stem alleen al. Het lijkt wel of ie net in de pubertijd zit en z'n stem steeds overslaat. 3/10 http://www.youtube.com/watch?v=gKlcuEdtGVo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2014 Kippevel: 9/10 https://www.youtube.com/watch?v=t8lYK7RPvhw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2014 Kippenvel zou in dit geval ook volstaan. Prachtige uitvoering van een klassieker... Dat symfonieorkest maakt deze uitvoering vooral erg speciaal. Een 9/10. Nu we toch bij Foreigner zijn... Op het moment mijn favoriet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2014 Mooie stem altijd die zanger. Ook erg mooi nummertje. Dat stuk op 3;07 is geweldig Meteen opgeslagen in m'n favorieten 87/100 https://www.youtube.com/watch?v=Dz3qK30SsvM voor de liefhebbers van mondharmonica, uw feest begint op 02:57 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2014 Niet mijn stijl maar wel een goed nummer: 6/10 Hier een nummer die echt met gevoel is geschreven en uiteraard uitgevoerd. Kippenvel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2014 Leuk nummertje, maar het is geen muziekstijl die ik een hele dag zou kunnen luisteren tenzij ik in een depressie wil belanden. Alsnog een sterk nummer! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.