Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Classic, doet me denken aan een kamp in Noorwegen, waar we tijdens een jogging course dat nummer afspeelden toen we terugkwamen bij het huis. Om de anderen te laten denken dat we heel ver gelopen hadden liepen we zo sloom mogelijk, terwijl we in werkelijkheid gewoon een wandeling hadden gemaakt. 10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel een lekker nummertje voor in een lounge, op de achtergrond. maar voor nu zo op de voorgrond, apart, vind ik het te langdradig 49/100

Evil on your mind, it'll pay you back in kind. I am the judge, you've crossed the line. Black bandana, my black bandana. Nights are coming, after you... And though you run a mile, my boots will bring your trial. You're on the map, until my end. You fled the iron house, But I'm the eagle and you're the mouse. Look to the skies, say goodbye! Black bandana, my black bandana...

...Echt een nummer voor mijn hond dit 8)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Toffe uitvoering van One! De vrouwenstem ertussen geeft het nummer een interessant sausje en Bono zingt ook heerlijk, wat helderder en enthousiaster dan bij het origineel. Ik geef hem een 8/10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...