ERRWINS Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2014 (bewerkt) Versta het niet maar er zal wel een goed verhaal in zitten. 5/10 Bewerkt: 5 april 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2014 Dat mooie gefluit ook in die plaats! 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Heel erg eentonig. Steeds hetzelfde deuntje. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 (bewerkt) Niet veel soeps 3/10 Bewerkt: 6 april 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 (bewerkt) Jeugdsentiment! 8/10 Krijg deze niet uit mijn hoofd Bewerkt: 8 april 2014 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Vind het altijd een beetje van die top of flop nummers. In dit geval een top 7/10! Nummertje 531 uit de Top 1000 Aller Tijden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 (bewerkt) HARDER DIE MUZIEK!!! Wat een feeling... prachtnummer 95/100 Nou Bas, houd je volumeknop maar op HARD... Want ik heb hier een nummertje, dat jij wel leuk zal vinden We're is ascending for mars; http://grooveshark.c...own/2a4iS?src=5 Bewerkt: 9 april 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Classic, doet me denken aan een kamp in Noorwegen, waar we tijdens een jogging course dat nummer afspeelden toen we terugkwamen bij het huis. Om de anderen te laten denken dat we heel ver gelopen hadden liepen we zo sloom mogelijk, terwijl we in werkelijkheid gewoon een wandeling hadden gemaakt. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2014 Niks aan. Saaie toon, saaie tekst, iets met drie keer nee en nooit meer horen 2/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2014 (bewerkt) Lijkt me wel een lekker nummertje voor in een lounge, op de achtergrond. maar voor nu zo op de voorgrond, apart, vind ik het te langdradig 49/100 Evil on your mind, it'll pay you back in kind. I am the judge, you've crossed the line. Black bandana, my black bandana. Nights are coming, after you... And though you run a mile, my boots will bring your trial. You're on the map, until my end. You fled the iron house, But I'm the eagle and you're the mouse. Look to the skies, say goodbye! Black bandana, my black bandana... ...Echt een nummer voor mijn hond dit Bewerkt: 12 april 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Echt een western nummer. Helaas niet echt mijn smaak. Toch wel een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik vind het een droogkloot eerste klas. Sorry: 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Toffe uitvoering van One! De vrouwenstem ertussen geeft het nummer een interessant sausje en Bono zingt ook heerlijk, wat helderder en enthousiaster dan bij het origineel. Ik geef hem een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2014 Ik vind het wel best amusant, uitgaande van de dingen die al kende van Tenacious D is dit toch ook nog eens iets anders. Een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2014 Niet echt mijn stijl: 5/10 Een heerlijke klassieker die nooit vergeten mag worden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.