Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind beide om eerlijk te zijn niks, het enigste leuke aan de clip is dat ze er goed uit ziet en best gewaagd erbij loopt.

Al weet ik niet of ik dat laatste als een plus punt moet zien, er zijn genoeg andere manieren om een liedje goed te promoten.

Liedje komt best standaard over, qua tekst, kort, veel herhalen, niet echt spannend dus.

Beat is ook redelijk normaal, het kan slechter maar echt goed kan ik het niet noemen.

Die kwibus had gerust weg kunnen blijven, hij maakt het er niet echt beter op.

Ik zou zeggen, een magere 3.5.

De volgende:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nummer wel oke, niet bijzonder goed, maar ook weer niet zo bijzonder slecht, ook niet echt een nummer waar ik wakker van word zeg maar :puh: Ik geef het een 7/10

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ongelofelijk heerlijk nummer zeg. Waarom hoor ik dit nou niet op de radio, maar hipstertroep... Gelukkig komen er tegenwoordig nog zeker mooie nummers uit... 9/10

Rate de instrumentale versie op 1m 56s (&t=1m56s) :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Nostalgie... ook al zitten sommige stukjes ervan nog regelmatig in m'n hoofd. :puh: 9/10

Wat ik nooit zal vergeten was dat er een keer zo'n aflevering van Dennis the Menace op TV was, maar er ineens allemaal ondertiteling in beeld verscheen van een heel ander programma. En de tekst ging ook echt over hele intieme dingen, waardoor je dus die buurvrouw van Dennis the Menace de stoep ziet vegen terwijl er onderaan in beeld staat "Ik wil je, ik verlang naar je" etc. Had nog verwacht dat het bij Kopspijkers zou komen maar die hadden het niet opgemerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelooflijk knap! Altijd interessant hoe zo'n iemand in de eerste plaats zo goed viool kan spelen, en in de tweede plaats op zo'n manier zijn talent kan presenteren. De muziek zelf is overigens ook best fraai, maar het is niet iets wat ik zelf zou gaan luisteren. Een 8/10, mede voor de manier waarop de video is gemaakt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt hele chille muziek. Het zijn gewoon een paar gitaarsolo's in een nummer gegooid. Het is vast wel een leuk nummer als je ervan houdt, maar mij spreekt het niet zo aan.

6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Niet direct iets waar ik veel naar zou luisteren, maar het klinkt best nog goed. 7/10.


Blijkbaar komt er over een maand een nieuw album van hen en dit is een voorproefje ervan. Lijkt veelbelovend, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt inderdaad niet verkeerd. Lekkere beat, goede melodie. Beetje richting clubmuziek, maar het heeft aan de andere kant toch ook wel meer iets van 'kwaliteitsmuziek', als je begrijpt wat ik bedoel. Wat mij betreft een mooie 7/10.

Deze jongen is een aantal jaren geleden nogal bekend geworden door zijn

, maar heeft daarna ook wel mooie nummers laten horen. Bijvoorbeeld deze:

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste anderhalve minuut konden me wel bekoren, maar daarna veranderde het in een soort bliep- en crashfestijn, en daar ben ik gewoon niet zo'n fan van. Ik denk dat ik het op een 4/10 moet houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...