SpacyColours Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2014 Tja, dit soort muziek is niet aan mij besteed. Misschien als dat gerag op die elektrische gitaar (en als het geen elektrische gitaar dan sorry alvast) wat minder luid was, of beter gezegd afwezig was dan had het me meer aangesproken, maar dan was het ook een totaal ander nummer geworden. Van mij krijgt het een 2/10. Vanaf nu is de regel in dit topic veranderd van "Maximaal 1 post per 3 dagen" naar "Maximaal 1 post per dag". Hetzelfde geldt voor het topic "Cover vs Origineel". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Prettig muziekje wel. Ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt, maar het is lekker rustig met een vriendelijk melodietje. Bij vlagen een beetje Sims-achtig. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2014 Lekker nummertje, nog nooit gehoord. Wordt er wel vrolijk van 7.5/10 Vroegah! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Euh... nee. Dit soort muziek is absoluut niks voor mij. Te repetitief, te simpel, en eerder vervelend dan amusant. Mogelijk dat zoiets eens leuk is voor sommige feestjes, maar buiten dat zal dit vermoedelijk de eerste en laatste keer zijn dat ik dit uit mezelf opzet. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2014 Leuke muziek... Ik vond het vreemd dat ze er een beetje doorheen begonnen te praten >.< Erg apart nummertje, maar zeker niet slecht 75/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 Een paar jaar geleden had ik iets als dit verschrikkelijk gevonden, maar ik merk dat mijn muzieksmaak met het ouder worden verandert en ik dingen die ik vroeger niet kon aanhoren, nu best wel tof vind. Zou dit nog steeds niet snel zelf opzetten, maar ik kan er best aardig naar luisteren. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Heel erg eentonig. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Ik heb echt een hekel aan het ESF. Maar dit klinkt wel geinig: 6/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Wel leuk, maar een beetje kort zo 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2014 Altijd goed! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Apart nummertje, maar wel leuk en apart 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=3MU_7l3etE4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 De titel stond me niet en toen ik het nummer hoorde kreeg ik dat zelfde gevoel wel. Totaal mijn smaak niet. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Inmiddels een beetje te vaak gehoord, maar het blijft een goed en strak nummer. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Hele mooie muziek. Ik heb de game zelf niet, maar dit grijpt me gewoon. Ik doe m'n ogen dicht en ik voel de spanning en emotie. Toch maar eens aanschaffen die game 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Overgewaardeerd ''Party'' nummer... 3.5/10.0 edit: op één of andere manier wil ie geen links plaatsen, maar ik wou het nummer : ''Rush - Seven Cities of Gold'' plaatsen. Bewerkt: 18 mei 2014 door TrueSkum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.