Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, dit soort muziek is niet aan mij besteed. Misschien als dat gerag op die elektrische gitaar (en als het geen elektrische gitaar dan sorry alvast) wat minder luid was, of beter gezegd afwezig was dan had het me meer aangesproken, maar dan was het ook een totaal ander nummer geworden. Van mij krijgt het een 2/10.

Vanaf nu is de regel in dit topic veranderd van "Maximaal 1 post per 3 dagen" naar "Maximaal 1 post per dag". Hetzelfde geldt voor het topic "Cover vs Origineel".

Link to comment
Delen op andere websites

Euh... nee. Dit soort muziek is absoluut niks voor mij. Te repetitief, te simpel, en eerder vervelend dan amusant. Mogelijk dat zoiets eens leuk is voor sommige feestjes, maar buiten dat zal dit vermoedelijk de eerste en laatste keer zijn dat ik dit uit mezelf opzet. 2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar jaar geleden had ik iets als dit verschrikkelijk gevonden, maar ik merk dat mijn muzieksmaak met het ouder worden verandert en ik dingen die ik vroeger niet kon aanhoren, nu best wel tof vind. Zou dit nog steeds niet snel zelf opzetten, maar ik kan er best aardig naar luisteren. 6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Overgewaardeerd ''Party'' nummer... 3.5/10.0

edit: op één of andere manier wil ie geen links plaatsen, maar ik wou het nummer : ''Rush - Seven Cities of Gold'' plaatsen.

Bewerkt: door TrueSkum
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...