ERRWINS Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Niet mijn smaak muziek, helaas. 5/10 https://www.youtube.com/watch?v=if-UzXIQ5vw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Stond vandaag nog in de aanbevolen lijst op YouTube, voor de lol nog eens gedraaid, dat word nooit oud. 8/10 Ik heb sinds kort de goede Showtek nummers ontdekt. https://www.youtube.com/watch?v=amuktyD617I Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Best leuk nummer. Het heeft wat weg van "oude" trance 82/100 More than a feeling....More than a feeelin... Bewerkt: 18 mei 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Dat nummer wist me vroeger nooit aan te spreken, maar nu wel. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Ja, wat zal ik zeggen. Het is een geinig deuntje, maar het leuke was er voor mij al snel vanaf, en toen werd het een beetje irritant. Een 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Uniek nummertje, lekker voor met dit weer 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Chille muziek. Ook een mooie gitaar partij erbij en een mooi en duidelijk stuk zang. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Mwah.... Ik ken het nummer van Linkin Park niet (ben eigenlijk gestopt met het volgen van LP na Minutes to Midnight), dus A Light That Never Comes zegt me sowieso niet echt. Zal 'm zo eens opzoeken. Maar goed, deze versie spreekt mij in ieder geval niet echt aan... Wat eentonig, en dat standaard dance-beatje wat er onder is geplakt maakt het allesbehalve beter. Nee, dit is niks voor mij. Jammer. 4/10 Als we over Linkin Park spreken, denk ik toch eerder aan hun beginjaren. Wát een uitvoering, jammer dat Chester zoiets niet meer haalt tegenwoordig. Linkin Park op Rock Am Ring '01 en '04 zijn sowieso pareltjes van optredens, zeker de moeite van het kijken waard. Nog beter dan het op CD/DVD uitgebrachte Live In Texas, als je 't mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Begon mooi, maar het schreeuwen en "vals zingen" maakt het tot een onvoldoende 45/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Niet verkeerd! 7/10 Dankzij de nieuwe contest van Schiphol kwam dit liedje weer in me op: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2014 (bewerkt) Goude beat als kern natuurlijk. Je gaat er automatisch van meeswingen Wel een beetje hetzelfde, vandaar komt het toch wat lager uit. 82/100 Bewerkt: 21 mei 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2014 Armin blijft een geweldige producer. 7/10 Van een iet wat oude productie, gaan we door met een nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 Best wel komisch dat clipje erbij. Ook wel een redelijk nummer. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 Een vrij zeurderig nummertje, niet echt mijn stijl 5/10 omdat het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 Ach, zo af en toe en bij het Oktoberfest is het wel aangenaam. 6/10 Nu we toch in die sferen zijn: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.