Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Lekkere gitaren, dat kan ik niet ontkennen. Blijft voor de rest alleen een klein beetje vlak om echt uit te schieten naar een hogere beoordeling. Desondanks wel een lekker nummertje om naar te luisteren. 7/10

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

unieke mooie stem, met veel verschil qua stemhoogte. Het nummer zelf vind ik dan niet erg speciaal. 75/100

Ps. voor mensen die altijd al het filmpje hadden willen zien (en het normaal in hun hoofd afspeelden toen ze het nummer hoorden :D)

... echt serious, dit is de beste rap ooit... Dat filmpje... geniaal... XD

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk een kleine klassieker. Heb het zelf nooit zo fantastisch gevonden als anderen, maar zeker niet slecht, allesbehalve. Het heeft zo zijn manier van je meetrekken in de muziek. Alleen... mist het voor mij iets wat het echt goed maakt. Een verdiende 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah... Ben niet zo van de rap, en hoewel er wel een aantrekkelijk deuntje onder is gezet en de zang prima in orde is, maakt de rap het wel minder. Bovendien is het nummer erg saai en eentonig. Ik heb Burnout Paradise nooit gespeeld, dus ik heb ook geen (nostalgische) gevoelens bij het nummer of iets dergelijks. Al met al is het niks voor mij, een 3/10.

Ben het album Bangin' van The Outfield weer wat vaker af gaan spelen, dus zodoende. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...