GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Leuk nummer. 8.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Aaah Ik ken het liedje van GTA SA, ik meen K-DST. Een lekker cruise liedje. 8/10! https://www.youtube.com/watch?v=34C41eEpM48 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Wauw... Ik schok even wakker toen de muziek in eens hard ging en toen was het 3 minuten geluidsloos, omdat de track stopte Desondanks echt een heel mooi nummer, bedankt voor het delen Dexist! 95/100 Bijpassende zelfgekleurde kleurplaat... omdat het kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Moet ik zelfs niet naar luisteren: wat een heerlijk nummer! Dus ik ga er toch maar naar luisteren 9,5/10 Nieuwe single van één van m'n favoriete bands. Wordt een soundtrack voor een film of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 No thanks, niet mijn stijl. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Dit is niet mijn smaak, maar toch vind ik dit een leuk nummer. De clip sluit imo goed aan op het lied. De deuntjes vullen de tekst goed aan en vice versa. Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen waarom dit nummer me toch wel trekt. Ik vind het best een relaxt nummer, wellicht dat ik dit eens zachtjes opzet als ik nog eens stoned ben. http://www.youtube.com/watch?v=vhAljv5YH0c Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 (bewerkt) Wat een vreselijk nummer Kinderen die doen alsof ze volwassen zijn met tekst wat nog helemaal niet bij hun past. Dat deuntje alleen al 3/10 Bewerkt: 4 juni 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Wie hem niet kent, volgt de muziek niet die nu wordt uitgebracht. Geweldig nummer, maar jammer dat die stem zo ontieglijk hoog en irritant is. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Ik vond dat nooit zo'n erg leuk nummer. Al vind ik nu ik het nu hoor ook niet dramatisch slecht, maar ik vind het gewoon niet leuk (misschien een jeugdtrauma ofzo XD) 54/100 Deze vond ik dan wel leuk vroegah... Chumbawamba - TUBTHUMBPUHR!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Wie kent m niet? 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Yay, heerlijk! Valt weinig op aan te merken, net zoals het meeste werk van Guns 'n Roses. Al luisterend komen er ook gelijk een boel herinneringen en associaties met GTA San Andreas omhoog. Klassiekertje, een 9,5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Lekker nummertje hoor. 7.5/10 https://www.youtube.com/watch?v=oqNyri-zStg ^ Dat solo D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Leuk nummer,klinkt ook wel lekker in de oren 7.5/10 Vanaf 0:52 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Zo'n typische Twisted Sister-clip Naja, het is amusant, maar het heeft toch minder dan I Wanna Rock. Geen slecht liedje, maar het mist wat vind ik. Een 6,5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Lekker nummer hoor. Daarom houd ik zo van dit topic, je hoort er soms zulke goede nummers... Hop oh oh ah i i in de favorieten 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.