Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Wauw... Ik schok even wakker toen de muziek in eens hard ging en toen was het 3 minuten geluidsloos, omdat de track stopte :puh: Desondanks echt een heel mooi nummer, bedankt voor het delen Dexist! :D95/100

peace-coloring-pages-12.gif

Bijpassende zelfgekleurde kleurplaat... omdat het kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik zelfs niet naar luisteren: wat een heerlijk nummer! Dus ik ga er toch maar naar luisteren knipoog.gif 9,5/10


Nieuwe single van één van m'n favoriete bands. Wordt een soundtrack voor een film of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet mijn smaak, maar toch vind ik dit een leuk nummer. De clip sluit imo goed aan op het lied. De deuntjes vullen de tekst goed aan en vice versa. Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen waarom dit nummer me toch wel trekt. Ik vind het best een relaxt nummer, wellicht dat ik dit eens zachtjes opzet als ik nog eens stoned ben.

http://www.youtube.com/watch?v=vhAljv5YH0c

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat nooit zo'n erg leuk nummer. Al vind ik nu ik het nu hoor ook niet dramatisch slecht, maar ik vind het gewoon niet leuk (misschien een jeugdtrauma ofzo XD) 54/100

Deze vond ik dan wel leuk vroegah... Chumbawamba - TUBTHUMBPUHR!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Yay, heerlijk! Valt weinig op aan te merken, net zoals het meeste werk van Guns 'n Roses. Al luisterend komen er ook gelijk een boel herinneringen en associaties met GTA San Andreas omhoog. Klassiekertje, een 9,5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...