GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Hij wilt bij mij niet laden. Dan rate ik t nummer van phoeny maar. Het refrein is heel goed, maar op het moment dat die vrouw begint te "praten", om het zo maar even te noemen, spoel ik t nummer meteen door. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Heerlijk nummertje van hun. Rock wordt altijd gewaardeerd: 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Leuk en bekend nummer. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) Eric Clapton verdient sowieso geen laag cijfer. Die intro was al top! Vet om te zien dat destijds artiesten nog echt konden zingen en echte muziek maakten en inspeelden op het publiek: 8.5/10 Bewerkt: 8 juni 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Ik ben eerlijk gezegd geen groot fan van Springsteen. Heb het niet van huis uit meegekregen, en zelf ben ik er ook nooit echt ingedoken. Born To Run is natuurlijk een klassieke hit, maar mij doet het niet heel veel. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Beach boys, wie kent ze niet. Leuk nummer. 8/10 Leuk feitje is dat het nummer "woman to woman" uit SA gebaseerd is op dit nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Klassieker, uiteraard. Altijd leuk om te horen. 8/10 Bedoel je trouwens niet omgekeerd? Joe Cocker bracht Woman To Woman 23 jaar voor California Love uit. Nu je het zegt: die analogie tussen beide nummers had ik nooit eerder gehoord. California Love gebruikt dus eigenlijk een sample van Woman To Woman. Ik had het album al in Laatst beluisterde album gepost, nu hier een liedje eruit dat ik nog niet kende voor ik het luisterde. Ben er de laatste dagen voortdurend naar aan het luisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Ik vind eigenlijk alleen Bulletproof leuk van hun. Ze hebben een eigen sound maar die trekt me niet echt aan. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Beetje een decent nummer. Niet goed, maar ook niet slecht 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Met ouderwetse nummers heb ik het niet zo erg. Wel een ok nummer, maar ik houd er gewoon niet zo van. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Top nummer, luisterde ik ook vaak naar in GTA SA op K-DST 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Ben nooit zo weg geweest van Guns & Roses. Maar niet slecht hoor. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Hoewel Hazes zeker niet mijn favoriete zanger is, ik heb niet zoveel met dit soort muziek, is dit wel een lekker nummer. Een echte meebruller, met een aantal biertjes op prima te doen 7,5/10 Ik ben helemaal fan van de sax... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Die saxofoon is inderdaad heel geslaagd. Prachtig nummer. Dat zeker. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Niet mijn smaak maar deze is wel oke 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.