Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hij wilt bij mij niet laden. :( Dan rate ik t nummer van phoeny maar.

Het refrein is heel goed, maar op het moment dat die vrouw begint te "praten", om het zo maar even te noemen, spoel ik t nummer meteen door.

6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Eric Clapton verdient sowieso geen laag cijfer. Die intro was al top!

Vet om te zien dat destijds artiesten nog echt konden zingen en echte muziek maakten en inspeelden op het publiek: 8.5/10

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eerlijk gezegd geen groot fan van Springsteen. Heb het niet van huis uit meegekregen, en zelf ben ik er ook nooit echt ingedoken. Born To Run is natuurlijk een klassieke hit, maar mij doet het niet heel veel. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Klassieker, uiteraard. Altijd leuk om te horen. 8/10

Bedoel je trouwens niet omgekeerd? Joe Cocker bracht Woman To Woman 23 jaar voor California Love uit.

Nu je het zegt: die analogie tussen beide nummers had ik nooit eerder gehoord. California Love gebruikt dus eigenlijk een sample van Woman To Woman.


Ik had het album al in Laatst beluisterde album gepost, nu hier een liedje eruit dat ik nog niet kende voor ik het luisterde. Ben er de laatste dagen voortdurend naar aan het luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel Hazes zeker niet mijn favoriete zanger is, ik heb niet zoveel met dit soort muziek, is dit wel een lekker nummer. Een echte meebruller, met een aantal biertjes op prima te doen 7,5/10

Ik ben helemaal fan van de sax...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...