Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Erg apart nummer. Het mist bij mij wel wat unieks, maar slecht is het zeker niet. Over het algemeen mooie muziek, de stem vind ik wat minder. Wat een mooi plaatje trouwens :puh:75/100

tea.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

De clip en het nummer hebben een beetje een surrealistisch tintje.. Ik vind het geen sterk nummer. Het nummer komt imo erg traag op gang, wat dit nummer niet ten goede doet naar mijn mening. Ik houd gedurende het hele nummer het gevoel dat ik het intro van een nummer aan het luisteren ben. Daarbij vind ik het gitaarspel erg oppervlakkig, de tekst niet zo sterk en de zangstem niets bijzonders. Toch vind ik de coupletten van het nummer wel vermakelijk, al draagt de clip daar heel sterk aan bij. Een zwakke voldoende is mijn beoordeling; 6/10

Het volgende nummer is van Billy Joel! Overigens wil ik degene die mijn nummer rate verzoeken de regels door te nemen. Van het gros van ongeveer de laatste vijftien nummer die ik hier ter beoordeling gepost heb heeft de beoordelaar de regels aan zijn laars gelapt, wat ik erg frustrerend vind. Bij deze dus het verzoek een beoordeling te posten die voldoet aan de regelgeving van het topic, bij voorbaat dank :tu: ! Als iemand zich niet in de regelgeving van dit topic kan vinden suggereer ik hem/haar een idee om een ander topic te openen met een alternatieve regelgeving.

Na deze ellenlange monoloog volgt hier dan toch het te beoordelen nummer:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Rate alleen het nummer van de persoon boven je;
  • Beargumenteer het cijfer dat je geeft; Rate zonder cijfer
  • Respecteer de mening van een ander;
  • Reageer niet op de reactie van een ander, los dit op per PB;
  • Maximaal één nummer per post;
  • Maximaal 1 post per dag;
  • Alle overige forumregels zijn in dit topic van kracht.

Goed- Erg leuk nummertje; heerlijke mondharmonica en mooie pianomelodie. Zang is ook niet verkeerd, maar vooral het muzikale gedeelte zorgt voor een goede beoordeling. Meteen aan mijn favorieten toegevoegd.

https://www.youtube.com/watch?v=FPrlFBOC5-M

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel aardig en doet me denken aan een mix van Schotland en Ierland. Als je daar in zo'n pub zit, dan hoor je ook dit soort muziek alleen zonder panfluit. Ik ben namelijk eens in Ierland geweest en wat is dat een beleving! 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...