Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Vind het nu niet direct een van hun beste liedjes, het mist toch net dat beetje voor mij. 7/10


https://www.youtube.com/watch?v=iQkmcZERH2E

Mijn ma zat gisteren naar The Tonight Show te kijken en ze vond het liedje van die band die daar optrad wel goed. Heeft ze mij even laten zoeken, blijkt het een nieuw nummer te zijn dat ze voor de eerste keer brengen. Ik kan haar niet ongelijk geven: het is wel een goed nummer. De zanger forceert zijn stem soms wat, vind ik, dus ben ik benieuwd naar de albumversie :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Best een goed nummer, maar vind het nu ook weer niet zo speciaal. 7.5/10


Ik wist niet dat het merendeel van de albums van Tiga geproduced werd door Soulwax. Wat België op muziekvlak heeft verwezenlijkt, blijft me verbazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk nummer van Aerosmith! Niet hun beste werk, maar het is wel heerlijk stevig en energiek nummer (die keiharde snare- en bassdrum levert daar zeker z'n bijdrage aan), dat kan ik wel waarderen. Instrumentaal gezien vind ik het ook een feest; heerlijke gitaarriffjes op de achtergrond en als de blazers op een gegeven moment invallen in het refrein, is dat zeker positief voor de spannende sfeer. Een 8/10.

ERRWINS postte net de a cappella-versie van Is She Really Going Out With Him - ik prefereer de studioversie, dus bij dezen:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...