Foreigner97 Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Buitengewoon prachtig. Heerlijk subtiel gezongen, écht briljant gitaarwerk en het heeft een algehele toon die me echt aanspreekt. Een stuk beter dan hun up-tempo en vrolijke nummers, als je 't mij vraagt. Op het moment vind ik 'm een 10 waard. https://www.youtube.com/watch?v=JvoG36nUcSU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Nog nooit gehoord, maar ik vind het een leuk nummertje Vooral muzikaal zeer sterk. Qua stemmen vind ik het wat minder, maar wel voldoende. Voldoende/goed https://www.youtube.com/watch?v=K3dLOK7i21E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 (bewerkt) Heerlijk nummer en volgens mij ook de doorbraak in Nederland voor Maroon 5? Brengt leuke herinneringen naar boven! [8/10] Bewerkt: 19 juni 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Tja.. leuk nummer. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Nee dank je, ik vind deze muziek echt helemaal niets. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Vind het nu niet direct een van hun beste liedjes, het mist toch net dat beetje voor mij. 7/10 https://www.youtube.com/watch?v=iQkmcZERH2E Mijn ma zat gisteren naar The Tonight Show te kijken en ze vond het liedje van die band die daar optrad wel goed. Heeft ze mij even laten zoeken, blijkt het een nieuw nummer te zijn dat ze voor de eerste keer brengen. Ik kan haar niet ongelijk geven: het is wel een goed nummer. De zanger forceert zijn stem soms wat, vind ik, dus ben ik benieuwd naar de albumversie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Zeker niet slecht maar het is mijn smaak niet daarnaast vind ik 't gezang wel zwak 5/10 [media] [\media] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Dat gebrul ruïneert voor mij helaas echt een nummer, daarom is het voor mij ook Onvoldoende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2014 Best een goed nummer, maar vind het nu ook weer niet zo speciaal. 7.5/10 Ik wist niet dat het merendeel van de albums van Tiga geproduced werd door Soulwax. Wat België op muziekvlak heeft verwezenlijkt, blijft me verbazen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2014 Niet helemaal mijn ding maar op zich niet verkeerd. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2014 Top nummer. Vroeger ook veel gehoord en nog regelmatig op de radio. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2014 Best leuk nummer. Lekkere rock 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=y6oXW_YiV6g Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Dit nummer stond op de eerste CD wat ik ooit heb gekocht. Memories! 8/10 Bewerkt: 22 juni 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik dacht eerst dat die mannen dat geluid maakten. :$ Niet echt een mooi nummer. Het is erg eentonig, maar wel erg creatief. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Heerlijk nummer van Aerosmith! Niet hun beste werk, maar het is wel heerlijk stevig en energiek nummer (die keiharde snare- en bassdrum levert daar zeker z'n bijdrage aan), dat kan ik wel waarderen. Instrumentaal gezien vind ik het ook een feest; heerlijke gitaarriffjes op de achtergrond en als de blazers op een gegeven moment invallen in het refrein, is dat zeker positief voor de spannende sfeer. Een 8/10. ERRWINS postte net de a cappella-versie van Is She Really Going Out With Him - ik prefereer de studioversie, dus bij dezen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.