Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Gek eigenlijk dat ik nog nooit AC/DC heb geluisterd. Elke keer als ik hier het luister denk ik "wauw, best leuk dat ac/dc". Nou datzelfde geld voor dit nummer; ik zit de hele tijd mee te luchtgitaren :D Ik krijg er ook veel door om TLaD te spelen :puh:

War is over, if you want it

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Prima nummertje, over het algemeen valt er inderdaad weinig aan te merken op de Eagles. Vooral het toonaangevende gitaarriffje in de intro en wanneer er Life in the fast lane wordt gezongen is lekker, maar ook is het de moeite waard om eens te focussen op de begeleidende gitaren en bas tijdens coupletten, zoals vanaf 2:45. Dan hoor je pas echt hoe goed zo'n nummer in elkaar zit. Ik geef 'm een 7.5: lekker nummertje, maar niet spetterend.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een leuk begin van het nummer. Voor de rest zit er een opbouw in en lekker tempo. Helaas niet mijn stijl.6/10

www.youtube.com/watch?v=hiP14ED28CA

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een lekkere zomerhit is het in ieder geval. Zulke nummers blinken in originaliteit echter niet bepaald uit, en voor deze hit geldt precies hetzelfde. De vernieuwing is ver te zoeken, en hoewel het daar in zomerhits misschien niet echt om gaat, vind ik het wel leuk als het toch gebeurd. In dit geval dus niet... 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...