Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Heerlijk nummer! Ik kende het niet, maar ga er zeker meer van beluisteren 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=dQcVo5eoEV8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 Ik kan het niet zo goed plaatsen en ik weet ook niet echt wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant is het interessant terwijl ik het ook een beetje rommelig vind. Ik kan geen logische lijn vinden in de muziek, helaas. 5/10 https://www.youtube.com/watch?v=pC4wyaU6E_U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 Het echte nummer begint eigenlijk pas na 3 minuten, en dat is niet zo goed gelukt. De muziek die de instrumenten maken past niet erg bij de zang. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 AC/DC is gewoon goed, dat valt niet te ontkennen maar ik vind deze wat te soft voor hun doen en ook wat minder mooi. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 (bewerkt) Een geniaal ritme eronder, die vaak ook in andere nummertjes gebruikt wordt. Erg leuk nummertje, wellicht iets meer variatie. 83/100 @Erwin: Leuk nummertje, Dat heeft dan wel weer wat meer variatie, maar het mist wat stevigs. 75/100 Ik vind dit een goede reflectie, voor hoe ik mijn tentamens 1 dag van ter voren leer Bewerkt: 2 juli 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Kende het goed genoeg, maar wou het toch nog eens aanhoren... blijft een klassieker natuurlijk. Dat verdient een 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Een druk op de knop en pats boem een groot crash festijn. Herrie als je het mij vraagt. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Wat een zeiknummer het nummer komt maar niet op gang Nirvana is overgewaardeerd 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Wat een verschrikking. Dat het uberhaupt als muziek kan worden bestempeld: 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Ja heerlijk, vooral het eerste deel van het nummer. Eén van de beste van Queen, geweldige misterieuze en pakkende melodie. 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=SNuLOx_9Yt0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Het nummer deed mijn PC crashen, ik was al niet erg onder de indruk. 5/10. Zit redelijk in elkaar, maar daar blijft het dan ook bij. Waarschijnlijk heb ik deze al vaker gepost, maar het blijft dan ook mijn favoriet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2014 Nooit wat aan gevonden dat Deep Purple, maar verder wel een oké nummer. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2014 Ik vind het geen slecht nummer, maar echt speciaal vind ik het niet. Een magere 6/10 krijgt het van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2014 Heerlijk nummertje om een keer te horen! Lekker up tempo en niet te overdreven: 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Een rustige en gevoelige plaat als deze kan ik op z'n tijd zeker waarderen. Gitaarwerk om kippenvel van te krijgen en heerlijk opbouwend stemgeluid. Al met al zéér aangenaam om te luisteren, ik durf hem wel een 9 te geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.