Dr.Oppai Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Klinkt wel goed. Instrumenteel klinkt het heerlijk maar vind de stem van de zanger niet heel bijzonder. 7,5/10 https://www.youtube.com/watch?v=T01yrlQZf-U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Heerlijk rustig nummertje van The Scorpions. Ik vind de band erg goed en stellen nooit teleur! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 (bewerkt) Echt een van de beste nummers van Bon Jovi, tevens een genot om naar te luisteren in GTA4. 90/100 Hij komt steeds dichterbij... Le Grand Finale! Bewerkt: 6 juli 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 Vet nummertje! Die zou ik wel draaien bij de finale van het WK. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 The Police kan er altijd wel in. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Ik houd er niet van. 3/10 https://www.youtube.com/watch?v=0rnfepl1G2U Bewerkt: 8 juli 2014 door Dr.Oppai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Best leuk nummertje. Ik heb er nog nooit echt van gehoord. Ik vind het zeker een leuk nummertje, dat me een heel klein beetje aan een ander nummer doet denken, maar ik moet er nog wel een beetje aan wennen wil ik het écht goed vinden. Dit nr ga ik meer luisteren 75/100 https://www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s Sjeinie heppie piepol holding haaaaands, sjeinie heppiej piepol laffing! :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 R.E.M. vind ik een hele goede band en heeft dan ook prachtige nummers, waaronder deze natuurlijk! 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Toppertje hè, bij het eerste deuntje denk ik meteen aan de film. Het is wel een lekker catchy deuntje, maar niet bijzonder. Echter, vanwege de link met de film toch een 8/10 Om het bij een goeie film te houden (en een bekende game ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Ik vind het echt een prachtig nummertje. Is het liedje trouwens speciaal voor in de film gemaakt? 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Ruige muziek, beetje te veel van hetzelfde en niet zo heel goed gezongen. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 R&B / HipHop als ik me niet vergis? Niet helemaal mijn ding maar de mensen die het leuk vinden zullen het lied wel waarderen denk ik, vandaar dit cijfer: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Een van mijn favorieten uit VC. 9/10 Zoals te horen bij VI Oranje de laatste tijd: https://www.youtube.com/watch?v=yH475IxSMTs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Mwah, geen slecht geen nummer, maar doet mij niet zo veel toch 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Jarenlang heb ik een gloeiende hekel aan dit nummer gehad, maar sinds ik de Dire Straits écht kan waarderen, is het een veel beluisterde track. De Live At The BBC-versie is indrukwekkend. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.