Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tour of Duty! Wat was ik fan van die serie zeg.

Toppertje van de Stones. Maar wanneer ik nu puur het nummer wil beoordelen, lukt me dat gewoon niet, zo is het verbonden met de serie. Daarom krijgt het voor mij een 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst tijdens een 7 uur lange autoreis nonstop naar Ellie Goulding moeten luisteren. Helaas ben ik allesbehalve een liefhebber van deze dame, en ook dit nummer is geen uitzondering. Het ergste vind ik nog wel dat het zo verschrikkelijk volgens de standaardformule is geschreven. Het begint al met die verschrikkelijke synths in het begin: Ze zouden van elke willekeurige dj afkomstig kunnen zijn. Het nummer bouwt vervolgens op om tot een crescendo te komen, waar een saai chorus met simpele herhalingen zich presenteert. Herhaal dat nog eens, gooi een brug er in, en herhaal het refrein nog een paar keer.

De enige reden dat het nummer niet absolute bagger is is haar stem. Om die reden geef ik Burn een 5/10. Het is niet rampzalig slecht, maar boven alles gewoon middelmatig.

Link to comment
Delen op andere websites

:kots: Sorry, dit is iets wat ik echt nooit zou luisteren en heb het ook doorgeskipt en daarna direct afgezet. :$ Nee niks voor mij.. 0/10

Majestic Casual, een héérlijk youtube kanaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt duidelijk een voorkeur aan hedendaagse muziek, wat overigens helemaal niet verkeerd is. Maroon 5 is een zeer goede band die rond 2004 bekend werd met het nummer This Love, overigens ook een prachtig nummer. Ik zat destijds in groep 8 en heb leuke tijden meegemaakt met dat nummer. Wat ze ook produceren, het klinkt vaak heel erg lekker. Daylight is ook een nummer wat ik heel erg goed vind van hun. Maar om deze even te raten: 8.5/10

Dit nummer vind ik heel erg goed, puur omdat het ontstaan is vanuit een grap. Verzin een pakkende beat en gooi er wat willekeurige teksten in het Spaans bij door en je hebt een zomerhit. En het is ze nog gelukt ook. Geweldig gewoon.

@Aron24, vergeet je niet dat het 1 post per dag is? ;)

>>> Door Guardian1980: Zeg, wie is hier nou de modder-eter, gij of ik?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...