Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Saai en oppervlakkig, twee woorden die ik hier heel toepasselijk vind. Dit nummer klinkt alsof de artiest elk cliché bij elkaar heeft gegooid, een vleugje faux-sentimentaliteit er bij gooide. Verschrikkelijk onorigineel, emotioneel vlak en burgerlijk. 2/10

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker weer zo'n overschreeuwd nummer van AC/DC. Op zich niets verkeerds mee op z'n tijd hoor, maar misschien dat het door de zaterdagochtend komt dat ik er niet echt van kan genieten. Wel een lekker gitaarsolootje, zoals alleen nummers uit die tijd dat voor elkaar wisten te krijgen (want waar hoor je ze nu nog, die fenomenale solo's, zodat de zanger af en toe ook eens een korte pauze kan nemen tijdens een nummer). Als cijfertje is een 6.5/10 op dit moment wel op z'n plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

0.jpg

Ik was afgeleid door die band, wat me enorm in een deuk deed liggen omdat het me aan top gear deed denken... Maar goed los van dat en het hoge hipstergehalte: ontopic.. Leuk nummer, muzikaal top. Het had alleen ietsje langer gemogen :puh:80/100


Mocht je ooit een warning krijgen van een crewlid, toon hem of haar dit nummer... Gegarandeerd succes!

https://www.youtube.com/watch?v=_d_EBDdIWKU

zo slecht, dat ik er van in een deuk lig XD

voor de personen die er een rustgevende videoclip bij willen:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het voorbeeld van jongeren die van een bekend fenomeen onder jongeren een nummer gaan maken, en vervolgens leuk en grappig denken te zijn. Als je een nummer maakt doe het dan niet zo, maar maak er een echt verhaal met inhoud van. Herrie dus.

1/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...