ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Vreselijk 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Nah, iets te saai en oppervlakkig. :$ 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Saai en oppervlakkig, twee woorden die ik hier heel toepasselijk vind. Dit nummer klinkt alsof de artiest elk cliché bij elkaar heeft gegooid, een vleugje faux-sentimentaliteit er bij gooide. Verschrikkelijk onorigineel, emotioneel vlak en burgerlijk. 2/10 Bewerkt: 7 augustus 2014 door ThunderDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Dit doet gewoon pijn aan mijn oren, echt een slecht lied. 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Opzich niet veel mis mee, maar ik vind Milows stem niks. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2014 Te vaak gehoord 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Leuk nummertje, maar erg eentonig. Het verveelt na verloop van tijd. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Lekker weer zo'n overschreeuwd nummer van AC/DC. Op zich niets verkeerds mee op z'n tijd hoor, maar misschien dat het door de zaterdagochtend komt dat ik er niet echt van kan genieten. Wel een lekker gitaarsolootje, zoals alleen nummers uit die tijd dat voor elkaar wisten te krijgen (want waar hoor je ze nu nog, die fenomenale solo's, zodat de zanger af en toe ook eens een korte pauze kan nemen tijdens een nummer). Als cijfertje is een 6.5/10 op dit moment wel op z'n plaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik was afgeleid door die band, wat me enorm in een deuk deed liggen omdat het me aan top gear deed denken... Maar goed los van dat en het hoge hipstergehalte: ontopic.. Leuk nummer, muzikaal top. Het had alleen ietsje langer gemogen 80/100 Mocht je ooit een warning krijgen van een crewlid, toon hem of haar dit nummer... Gegarandeerd succes! https://www.youtube.com/watch?v=_d_EBDdIWKU zo slecht, dat ik er van in een deuk lig XD voor de personen die er een rustgevende videoclip bij willen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Achja, een nummer dat iedereen wel kent denk ik? Ik zou t niet zomaar eens gaan luisteren of tussen mijn afspeellijst zetten. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik moet zeggen, dat de AC/DC wel veel op elkaar lijken. Dit nummer vind ik in ieder geval niet iets speciaals hebben. Slecht is het niet en ik geniet nog steeds van het gitaarwerk. 65/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Mooi stukje muziek. Die draaiorgel (?) past er goed bij. 7/10 Verslaafd aan dit nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2014 AC/DC is altijd goed! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2014 (bewerkt) Leuk nummer en het maakt wel nieuwsgieriger naar meer, 8.5/10 The Lonely Island, geweldig! De keyboard solo doet het 'm in dit nummer, magnifiek!! Bewerkt: 12 augustus 2014 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2014 Dit is het voorbeeld van jongeren die van een bekend fenomeen onder jongeren een nummer gaan maken, en vervolgens leuk en grappig denken te zijn. Als je een nummer maakt doe het dan niet zo, maar maak er een echt verhaal met inhoud van. Herrie dus. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.