RUBENN Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Totaal niet mijn stijl, sommige stukjes doen me wel denken uit de aap uit de eerste Junglebook-film, maar ik denk niet dat dat heel positief is Ik luister liever iets moderners... 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Die vrouw kan echt supergoed zingen! Verder wel een te gek nummer om te draaien in een disco, hoewel het toch niet helemaal mijn smaak is. 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=6IamlIGPNCU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Ik vind het nummer een beetje te rommelig en te snel. Wel een goede intro, maar dat maakt het geheel nog net niet voldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Old school game soundtracks. Heb deze A2 Racer zelf niet gespeeld, ik had alleen die wat nieuwere waarin je onder meer over het strand van Scheveningen scheurde. Vind deze track niet zo geweldig, te 'random' en niet zo soepel in het gehoor. Ik ga het een 5/10 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Niet echt mijn smaak, kan er niet meer van maken... 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2014 Leuk nummer voor in de disco, maar niet zo'n leuk nummer om gewoon thuis te draaien. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2014 Love that song! 9/10 Het origineel is van MAGIC! maar persoonlijk vind ik deze cover van Two Worlds veel leuker om naar te luisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2014 Klinkt best goed. Het origineel ken ik niet. Heel mooi gecoverd. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2014 Guns 'n Roses is over het algemeen fantastisch, maar dit nummer vind ik wat minder van hun. 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2014 Heerlijk nummertje dat ik helemaal uit mijn hoofd ken. Ik zei het al eerder en ik zeg het weer: Je hebt een uitstekende muziek smaak, Visser 9/10 https://www.youtube.com/watch?v=htUN1tYHNAg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2014 Voor mijn gevoel is dit hele oude muziek. Ongeveer jaren '50 of '60 dus. Heel mooi nummer, maar totaal niet mijn smaak. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2014 Goed lied, moet ik maar eens meer van gaan beluisteren. 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=Y7rI2qAX_Nk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2014 Op zich niet slecht, maar het nummer lijkt voor bij me te gaan zonder enige indruk achter te laten. Geen slecht nummer vooral muzikaal, maar vocaal het staat niet boven andere nummers. 65/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2014 Aah, takes me back. Radio Espantoso was één van mijn favoriete kanalen in GTA Vice City (ja, echt), en deze herinner ik me ook nog goed. Zit meteen weer helemaal in die sferen. Dikke 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Ondanks dat ik wel van classic rock hou vind ik dit niet echt een leuk nummer, sorry 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.