NicolaB Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Ik zat toevallig net Spaanse muziek te luisteren. Ik vind die Iglesias altijd zo'n kleffe zeurderige stem hebben, de mix met anderen maakt het er wel veel leuker op. Geen verkeerd nummer, maar het had er muzikaal nog wat beter mogen zijn. 7/10 https://www.youtube.com/watch?v=19wyUf8NLvg Ik lag zo in een deuk toen ik dit spel op startte en voor het 1st dit nummer hoorde eh Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Haha, ik vind het wel grappig. Werd er vrolijk van. Verder geen speciale behoefte om op de replay te drukken, maar toch leuk. 7/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Hip nummertje. Voor de rest was ik verleid door de police call box, waardoor ik het hele nummertje volledig op de achtergrond luisterde Het nummertje zelf is wel relaxed, maar wel een beetje een zeurderige stem en tekst. De relaxte sfeer maakt het wel tot een voldoende, echt een nummertje voor de sportschool dit XD 65/100 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Hele rustige muziek, te rustig voor mij. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=5VaXq2FvCmo Ondertussen ben ik even het hele Powerage album aan het luisteren. Een van de beste albums die AC/DC heeft uitgebracht. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Wat een energiebom, haha. Naja, je bent duidelijk fan, en slechte muziek is het niet, zeker niet. Ik luister liever naar iets anders, maar toch een 7,5 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Best leuk deuntje. Erg vrolijk nummer ook. Alleen in mijn ogen een klein beetje slordig aan het begin. Maar dat ligt eigenlijk gewoon aan mijn muzieksmaak denk ik. 7,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=a6rTB37eroE Beest van een nummer. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Muzikaal erg sterk nummer, vocaal vind ik het wat minder. Erg lekkere muziek though 75/100 Het begin deed me erg aan onderstaand nummer denken Reageren
thebig Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Hmm, zeker niet slecht wat stem en muziek betreft, maar het spreekt me niet echt aan. Niet iets wat ik regelmatig zou opzetten. 6.5/10 Ik had de groep al gepost in Laatst beluisterde album, hier het nummer uit Unfaithfully Yours, waarmee ik hen heb leren kennen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Hmm, ik vind het eigenlijk niets speciaal. Het was me te generiek dat er iets zou opvallen. Dus ook niet echt iets negatiefs... Een 5,5/10. Het stond op, ik moest het hier plaatsen :v Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Top Gun! Een brilliante film met een geweldige soundtrack. 9/10 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Ik ben eigenlijk niet zo bekend met het repertoire van ZZ Top Maar dit is wel een lekker nummertje. Het klinkt heel lekker en de videoclip is natuurlijk fantastisch; een typische jaren '80 clip, helemaal goed 8.5/10 Om dan maar in de '80 te blijven: Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 (bewerkt) De 80's-sfeer druipt ervan af. Een echte klassieker, maar niet mijn muziek. Toch een 7,5/10 waard. Bewerkt: 26 augustus 2014 door _Night-Men_ Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Dit nummertje blijft genieten, valt bijster weinig negatiefs over te zeggen. Meezingertje, lekker vlot en uiteraard voorzien van een overbekend en vrolijk deuntje. De bijbehorende clip had ik nog niet eerder zo uitgebreid bekeken, komisch. Ik geef 'm een 8,5. Om maar even in de synths te blijven. Leuk Henk, ben ik jou ook nog een beoordeling schuldig. Heel veel ken ik niet van Radiohead, maar deze klinkt me vanzelfsprekend uitermate bekend in de oren. Prachtig nummer, zeker vanwege de zeer bijzondere en opvallende vocalen. Verder geeft de instrumentale begeleiding mij een heel erg authentiek/zuiver gevoel, kan ik zeker waarderen. Deze is een 9 waard. Nogmaals: Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Een beetje een cru nummertje. Heel apart, maar het had toch wat mooier gekund zowel muzikaal als vocaal. toch vind ik het wel net aan voldoende, omdat het zo'n apart nummertje is en er toch stiekem wel een leuk nummertje achter zit. Het komt er alleen niet zo goed uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.