Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat toevallig net Spaanse muziek te luisteren. Ik vind die Iglesias altijd zo'n kleffe zeurderige stem hebben, de mix met anderen maakt het er wel veel leuker op. Geen verkeerd nummer, maar het had er muzikaal nog wat beter mogen zijn. 7/10

https://www.youtube.com/watch?v=19wyUf8NLvg

Ik lag zo in een deuk toen ik dit spel op startte en voor het 1st dit nummer hoorde eh :schater:

Geplaatst:

Hip nummertje. Voor de rest was ik verleid door de police call box, waardoor ik het hele nummertje volledig op de achtergrond luisterde :D Het nummertje zelf is wel relaxed, maar wel een beetje een zeurderige stem en tekst. De relaxte sfeer maakt het wel tot een voldoende, echt een nummertje voor de sportschool dit XD 65/100

Geplaatst:

Wat een energiebom, haha. Naja, je bent duidelijk fan, en slechte muziek is het niet, zeker niet. Ik luister liever naar iets anders, maar toch een 7,5

Geplaatst:

Muzikaal erg sterk nummer, vocaal vind ik het wat minder. Erg lekkere muziek though 75/100

Het begin deed me erg aan onderstaand nummer denken :puh:

Geplaatst:

Hmm, zeker niet slecht wat stem en muziek betreft, maar het spreekt me niet echt aan. Niet iets wat ik regelmatig zou opzetten. 6.5/10

Ik had de groep al gepost in Laatst beluisterde album, hier het nummer uit Unfaithfully Yours, waarmee ik hen heb leren kennen.

Geplaatst:

Hmm, ik vind het eigenlijk niets speciaal. Het was me te generiek dat er iets zou opvallen. Dus ook niet echt iets negatiefs... Een 5,5/10.

Het stond op, ik moest het hier plaatsen :v

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk niet zo bekend met het repertoire van ZZ Top bloos.gif Maar dit is wel een lekker nummertje. Het klinkt heel lekker en de videoclip is natuurlijk fantastisch; een typische jaren '80 clip, helemaal goed 8.5/10

Om dan maar in de '80 te blijven:

Geplaatst: (bewerkt)

De 80's-sfeer druipt ervan af. Een echte klassieker, maar niet mijn muziek. Toch een 7,5/10 waard.

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Dit nummertje blijft genieten, valt bijster weinig negatiefs over te zeggen. Meezingertje, lekker vlot en uiteraard voorzien van een overbekend en vrolijk deuntje. De bijbehorende clip had ik nog niet eerder zo uitgebreid bekeken, komisch. puh2.gif Ik geef 'm een 8,5.

Om maar even in de synths te blijven.

Leuk Henk, ben ik jou ook nog een beoordeling schuldig.

Heel veel ken ik niet van Radiohead, maar deze klinkt me vanzelfsprekend uitermate bekend in de oren. Prachtig nummer, zeker vanwege de zeer bijzondere en opvallende vocalen. Verder geeft de instrumentale begeleiding mij een heel erg authentiek/zuiver gevoel, kan ik zeker waarderen. Deze is een 9 waard.

Nogmaals:

Geplaatst:

Een beetje een cru nummertje. Heel apart, maar het had toch wat mooier gekund zowel muzikaal als vocaal. toch vind ik het wel net aan voldoende, omdat het zo'n apart nummertje is en er toch stiekem wel een leuk nummertje achter zit. Het komt er alleen niet zo goed uit :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...