GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2014 Klink wel lekker, maar het voelt niet helemaal perfect. Toch wel een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 (bewerkt) Muzikaal van hoog niveau, tekstueel ook wel, maar zangmatig vind ik het echt minder. Best jammer voor zo'n mooie plaat 6/10 Bewerkt: 9 september 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Ondanks dat ik toch wel een fan ben van André Hazes vind ik dit een minder nummer 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2014 Hmm, redelijk maar niet bijzonder 5,5/10 Eén van m'n favorieten, heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2014 Ik vind het net niet goed genoeg om het vaker dan deze ene keer te luisteren. Het deuntje irriteert me een beetje en haar stem vind ik niet al te mooi. Helaas: 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2014 Ik heb heel veel naar dit nummer geluisterd tijdens een verschrikkelijk hevige verliefdheid. Die gevoelens bleken uiteindelijk totaal niet wederzijds, dus ik heb geen al te prettige herinneringen aan het nummer. Wel een makkelijke meezinger. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2014 Niet echt mijn cup of tea. Een keer is goed, maar geen heel album bijvoorbeeld. Ik geef 't wel een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2014 (bewerkt) De eerste keer vond ik het een beetje zeurderig, de 2e keer vond ik het wat leuker. Het mist alleen wat variatie. Toch is het wel een uniek nummertje, maar er had meer mee gekund 6/10 Bewerkt: 11 september 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2014 Ik ken het nummer van the blues brothers! Te gekke soundtrack. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2014 Nah, niet echt mijn ding, hoewel ik wel wat andere nummers van ZZ Top kan appreciëren. Het mist wat voor mij... 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2014 Geen onaardig nummertje. Ik ben alleen niet heel erg van dit soort snelle gitaarmuziek, geef mij maar een lekkere zware gitaar of een heerlijke solo. Ik dacht even dat die kerel een GTAForum T-shirt aanhad, maar helaas. 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2014 Altijd speciaal: een drummer die ook nog zingt. Kort maar krachtig lied. 8.5/10 https://www.youtube.com/watch?v=WQzZk69P69E In het lied is de speech van Charlie Chaplin in The Great Dictator gemixt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2014 Het duintje is wel leuk, maar de stem vind ik niet mooi. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2014 Het nummer draagt zeker een flinke sfeer met zich mee, lekker mysterieus en zweverig. Dat kan ik in de regel wel waarderen, maar dit nummer lokt mij absoluut niet. Het is erg veel van hetzelfde en heeft simpelweg niks wat mij aanspreekt. Een vijfje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2014 Een beetje vals qua tonen. vocaal is het wel goed. Die combinatie maakt het een apart nummer 6/10 http://grooveshark.com/s/Voyage+Voyage/4wUk0j?src=5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.