GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2014 Vreselijk nummer. :$ Ik houd totaal niet van de franse taal, en deze muziek vind ik ook niet zo leuk. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2014 Een beetje ouwelullenmuziek. Niet mijn smaak in ieder geval en het duurt te lang. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2014 Aparte zang heeft dit nummer moet ik zeggen. Dat 'oeh' vind ik er totaal niet bij passen. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2014 Hoe kon het anders. Zeker een goed nummer! AC/DC is dan niet m'n ding, maar vind het tof om naar te luisteren. 7,5 Rustig liedje dat me toch telkens een kick geeft. Begin is niet zo super, maar middenin is het zalig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2014 Ik vind het niet zo'n leuk nummer. Ik kan er ook niet zo goed een lijn in trekken. Doch is het muzikaal niet slecht en vocaal ook niet. Ik vind het alleen soms een beetje als een tang op een goudvis slaan. Beoordeling: matig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2014 Echt een dik wtf nummer. Om sommige stukken kon je wel lachen. Volgens mij is dit nummer meer als een soort cabaret bedoeld dan een nummer. Vandaar dus een 6,8/10 http://www.youtube.com/watch?v=TNKttMFgaf0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2014 Best wel lekker , maar ik hoef hem niet te vaak te horen. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2014 Ik vind dit een veel te overgewaardeerd nummer. Ik vind het geen mooi nummer en ik zou liever naar iets anders luisteren. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2014 Erg uniek en leuk nummertje. Ik hoor het deuntje wel eens vaker, maar ik wist niet dat het zo was. Het lijkt soms net zo'n arabische fata morgana Jammer dat het alleen niet altijd even duidelijk is qua kwaliteit. 85/100 old school nummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2014 Ik verwachte een soort zweverige trance, maar dit is best een heel aardig nummer. Zat op een gegeven moment zowaar een beetje mee te bewegen. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2014 Zo'n heerlijk ouderwets jazz nummer wat je altijd hoorde in cafe's en restaurants. Echt mooi om naar te luisteren. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2014 Hoorde ik toevallig net op de radio. Wat een heerlijk nummer is dat toch Móóre than a feeeleeeen... Echt gewoon heerlijk om mee te brullen 95/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2014 Een zeer grote "Meh". Vind het zeer onuitgesproken en krijgt dan bijgevolg ook slechts een 4,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2014 Geweldig nummer. Foreigner is altijd goed. 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=otiAhrUoRCw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2014 AC/DC ook altijd goed goede smaak! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.