Jump to content

Rate het nummer boven je!

Jowx

Recommended Posts

Dit lijkt me gewoon een Oosterse versie van alle Westerse foutheid in 3:34 gepropt. Als je niet van Westerse hypes foutheid houdt, of foutheid in het algemeen (ik doel vooral op overpopulaire hypes), is het dan hip om hetzelfde aan de andere kant van de wereld te gaan zoeken? Ik zou al niet eens weten hoe je er, als Westerling - je kunt er niet om heen, al woon je misschien 4 graden ten Oosten van Greenwich - op dit soort gedoe komt? Het is wel duidelijk dat je mij hier niet mee kunt bekoren. Moest het nu nog een echt goed, origineel nummer zijn, maar dit lijkt me gewoon de Oosterse Katy Perry, die niet beter of slechter is dan de Westerse. 4/10

Delen op andere websites

Kutnummer, zou het meteen weg drukken als ik het op de radio zou horen. 2/10

Dat vind ik nou ook van jouw nummer. Muziek voor mannen rond de 50, tieners zonder vrienden of metalheads die niet van metal houden.

@Nicola: Op welke planeet zat jij toen je 27 minuten na mij op het nummer hierboven reageerde

Bewerkt: door ThunderDuck
Delen op andere websites

goed gitaarwerk, maar ik heb betere nummers van de Scorpions gehoord. +1 voor schnor natuurlijk :D65/100

@Thunderduck: wat is dit voor meuk dan... zelfs de jostiband is aantrekkelijker om naar te luisteren. Niet muziekwaardig.... rond 4 minuten hoor ik dan wel iets wat op muziek lijkt. Zeer Slecht

Bewerkt: door NicolaB
Delen op andere websites

Kutnummer, zou het meteen weg drukken als ik het op de radio zou horen. 2/10

Dat vind ik nou ook van jouw nummer. Muziek voor mannen rond de 50, tieners zonder vrienden of metalheads die niet van metal houden.

@Nicola: Op welke planeet zat jij toen je 27 minuten na mij op het nummer hierboven reageerde

Met het verkeerd been uit bed gestapt? Flikker eens een eind op man. Je kan het een kut nummer vinden, prima joh. Maar hoezo gelijk die opmerkingen daarna? Een vervelend mannetje ben je.

OT@ Bassie en Adriaan altijd 8+ :7

Bewerkt: door Dr.Oppai
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...