.Sharingan Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Muziek als dit kan ik echt niet begrijpen. Wie kan dit nu leuke muziek vinden.. Sorry :< 1/10 http://youtu.be/HlbICLwpcfk Bewerkt: 30 september 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Zou perfect passen in de lounge van een of ander relax hotel, maar niet echt in mijn slaapkamer. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2014 Dit is echt ritmeloze herrie. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Jaren 80 zeikmuziek 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 En dat is moderne zelfmedelijden muziek. What a crap. 't Is alsof modern Alternative een wedstrijdje houd welke band het meest dieptrieste nummer kan neerzetten. 2/10 https://www.youtube.com/watch?v=uU6uIxEESUA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Hehe, daar zitten toch enkele herinneringen aan vast, jammer van de tussenstukjes, maar krijgt toch een 7,5/10! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Heel aardige soundtrack. Die bombastische vibe die typerend is voor veel RTS-games. Als stand-alone nummer iets minder sterk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 (bewerkt) Uniek nummer met een nog maffere videoclip. Ik vind het best een lekker deuntje/muziekje. Alsof je in een 70ies bubblecar rijd* 85/100 * Bewerkt: 3 oktober 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 6,5/10 Leuk lied, maar niet echt mijn smaak. Vooral het refrein is leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Muzikaal vind ik het eigenlijk onvoldoende, vrij simpele beat, maar er is een beat. Voor de rest zit er niks er op of er aan. Vocaal vind ik het erg zeurderig klinken en de lyrics zijn ook niet echt uniek. 45/100 https://www.youtube.com/watch?v=s--KTPy9n7I nog maar een nummer van Boudewijn de groot. Erg mooi nummer vind ik persoonlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Nederlandse muziek. Niets voor mij. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Free, dat zie je niet vaak voorbij komen , altijd de plezante samensmelting van Rock & Blues . Een band die helaas in de vergetelheid is geraakt 9 / 10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 (bewerkt) Ten eerste niet helemaal mijn stijl, maar daarbuiten begint het lekker relaxed, op een gegeven moment wordt het wel een beetje repetitief, pas rond 3:50 komt er weer wat verandering in. Verder is het goed gespeeld. 7/10 Bewerkt: 4 oktober 2014 door ricovs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Prima nummer! Begin klinkt lekker, maar rond 1:00 vind ik 'm wat minder, daarna word het wel weer beter. Eentje om te onthouden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Tja, niet de muziek waar ik tegenwoordig naar luister, maar doet me zeker terugdenk aan de tijd dat ik de grote clubs langs ging, was toch wel leuk. Daarom een 7/10 Voor mij een van de betere nummers van de '90. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.