Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hm, dan verschillen we toch wat in mening, want dit is niet echt iets voor mij. Soms kan het wel prettig zijn om naar dit soort muziek te luisteren (lekker vlot, vol energie), maar het is simpelweg niet echt iets waarvan ik denk: ''dit zet ik nu op en ik ga ervan genieten''. Knap lastig om onder woorden te brengen waarom zo'n nummer niks met je doet... :puh: Ik geef het in ieder geval een 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Pink Floyd is zo'n band die bij mij altijd een beetje overlooked was, maar waar ik dit jaar eens wat meer ingedoken ben. Dit album ben ik nog niet zo bekend mee, en hoewel deze track zeker niet slecht is, pakt het me nog niet direct. Zou het niet direct onder mijn favoriete Floyd-songs scharen. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer is wel lekker catchy, maar het is naar mijn mening niet echt bijzonder genoeg om echt memorabel te zijn.

7,5/10

Het nummer dat mij heeft laten zien dat Dubstep niet allemaal zoals dat van Skrillex is:

Disfigure - Blank





@supergtagamer op welke van de twee nummers was dat een reactie? zat een beetje krap op elkaar.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer heeft lekker veel energie, klinkt ook lekker en is goed gespeeld. Ook de plotselinge verandering van het ritme ongeveer halverwege had ik niet verwacht.

Alles bij elkaar vind ik het wel een lekker nummer.

8,5/10

Varien - Gunmetal Black

Ik vind dit nummer persoonlijk erg uniek, als iemand genres kent die op dit nummer lijken, hoor ik het graag.



Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt inderdaad best goed. Lijkt een soort mix van geluiden uit verschillende culturen, vooral de oosterse cultuur lijkt te overheersen. Is wel niet een nummer dat ik zelf op regelmatige basis zou op zetten. 7.5/10

Tijd om nog eens een nummer van Belgische makelij dit topic binnen te zwieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit nummer krijgt van mij een meh. Op zich niet onprettig om naar te luisteren, maar het is absoluut geen aantrekkelijk of aansprekend nummer. Het zou misschien als passend achtergrondmuziekje kunnen fungeren, maar als ik me daadwerkelijk wil concentreren op de muziek, zet ik dit niet op. Het enige dat ik wel kan waarderen is de zang en de manier hoe dat verwerkt zit in het nummer, dat heeft nog wel wat. 5/10.

Indien je in het juiste sfeertje zit, is dit nummer meer dan perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi nummer, maar het nummer is echt te lang om volledig in een "rate het nummer boven je"-topic te raten. Wat ik zo hoor vind ik het muzikaal echt mooi, maar 9:35 min kan ik niet in 1 playtrough goed raten (en m'n focus erop houden) :puh: Ook nog een 2e playtrough gedaan en ik moet zeggen dat ik het echt een lekker nummer vind, maar misschien dat je hier beter een studio edit. kon posten ofzo, zodat ik er wat sneller aan kan wennen :D

9/10

Nou na 20 minuten luisteren, maar even mijn eigen nummer XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nooit fan van ABBA geweest en zal dat waarschijnlijk ook nooit worden. Muziek mag van mij best een beetje corny zijn, maar naar ABBA kan ik niet luisteren zonder visioenen van glitterpakjes, borsthaar en zuurstokken. Daarnaast doen ze me altijd denken aan Simone Kleinsma. Dat gezegd hebbende is dit nummer niet mijn ding, maar ABBA heeft slechter werk gemaakt. Ik geef het een 3,5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nu iets mis met die video of is dit een soort supersonische muziek? Heb alleszins even een andere video vanop youtube gezocht. Klinkt best goed, maar het nummer springt er voor mij niet echt uit. Er is niet direct een bepaald aspect dat me aanspreekt. 7/10


Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...