ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 Klinkt als de Chinese Mary Servaes (Zangers Zonder Naam) en niet echt mijn smaak, ook al is het amusant haha. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 Vind het niet speciaal, heeft wel best een sterk refreintje, maar verder... niet mijn ding. 5,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 Jammer dat het voor mij als een simstaaltje klinkt, maar goed dat heeft ook wel wat aparts. Het klinkt in ieder geval erg goed. Beetje afwisseling in de stemmen en het had echt een topnummer geweest. 83/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 Een klassiekertje, maar niet mijn smaak. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Ik vind de muziek goed klinken, maar de zang verpest het voor mij een beetje, lastig te beschrijven maar het spreekt mij niet zo aan. Verder dus goed gespeeld en een lekker ritme. 7/10 Televisor - Neon Lekker Funky nummer, net alsof je de jaren '80 in gegooid wordt. Bewerkt: 15 oktober 2014 door ricovs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2014 Het heeft wat weg van Video Killed The Radio Star. Niet dezelfde epicness als dat nummer though, en het lijkt echt alsof ze een stukje van 5 seconden 20x achter elkaar hebben gezet. Weinig origineel, jammer. 2/10 https://www.youtube.com/watch?v=6uS9N3oDjZo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2014 Er zitten wel zeker leuke trance-elementen tussen, maar de stem erbij vind ik minder. Jammer... Ik zou graag eentje zonder stem horen en knoerthard aanzetten 7/10 De titel deed me overigens aan dit nummer denken ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2014 Jaren '80 dance muziek. Mij moet je er niet mee lastigvallen. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2014 Gitaren zijn nog wel om aan te horen maar dat gezang wat een ergernis 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 The Opposites. Tja, veel kan ik er niets over zeggen, gewoon dingen die je vroeger luisterde als "tiener". 7/10 ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Vroeger moest ik niets van The Strokes hebben. Ik vond ze te robotic. Ik ben ze echter meer gaan waarderen dit jaar en zet nu zelfs wel eens een albumpje op. Mijn favoriete band zal het niet worden, maar tracks zoals deze zijn heel goed te pruimen. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Een beetje wazig nummertje, rustgevend dat wel. De geluiden hadden van mij wel iets duidelijker gemogen, ik moet ze er nu echt uitpluizen. An sich is de muziek die erachter ligt best mooi 65/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Dat is lang geleden! Een leuk nummer om het eens terug te horen. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) uhhhhhmmmm.... Wat zal ik hier eens over zeggen... Ten eerste vind ik er persoonlijk totaal niks aan, er wordt gedurende het hele nummer hetzelfde inhoudsloze zinnetje gezongen (toegegeven, weinig nummers tegenwoordig hebben tekst met inhoud), ook de achtergrondmuziek vind ik niet erg bijzonder. 3/10 Ziu - Echo (Disfigure Remix) Een van mijn favoriete nummers, kan niet helemaal aanwijzen waarom, maar ik vind het echt een heerlijk nummer. P.S. geen commentaar op inhoudsloze tekst xD Bewerkt: 17 oktober 2014 door ricovs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2014 Ook al ben ik niet zo'n fan van deze muziek klinkt het wel aardig alleen mochten ze dat gezang wel weg laten 5/10 https://www.youtube.com/watch?v=w3YhsGfqI2U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.