Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik heb de film niet gezien, maar als dit nummer enige indicatie geeft voor de rest van de soundtrack geeft moet die wel goed zijn, klinkt in ieder geval alsof er iets belangrijks gaat gebeuren.

8/10

Disfigure - Summer Tune



Link to comment
Delen op andere websites

Over herrie gesproken... Haha, nee hoor, dat valt best mee, maar het is niet bepaald de muziek waar ik doorgaans naar luister. Anyway, slecht is het zeker ook niet, want er zitten best wat verrassende en originele stukjes in, lekker gitaar, toffe drumrolls. Een 7/10 dan maar?

Zelf kreeg ik vanochtend een openbaring, en zag dat Lorde's Everybody Wants to Rule The World eigenlijk van de band Tears for Fears is. Tja, wist ik veel... Maar, stiekem vind ik de versie van Lorde beter:

Link to comment
Delen op andere websites

Op z'n eigen manier is het zeker geen verkeerde versie. Mysterieus, spannend, opbouwend en uniek. Heel veel heb ik niet met Lorde's muziek, maar dit nummer is zeker te pruimen en zal z'n werk goed doen als achtergrondnummer/soundtrack in het juiste sfeertje (had al iets gelezen over Assassin's Creed). Wat mij betreft blijft het origineel overigens beter, daar de luisterervaring van Tears For Fears' versie een stuk vertrouwder is en z'n eigen, onevenaarbare sfeertje uitstraalt. Een 7 lijkt mij passend.

Link to comment
Delen op andere websites

@Froodooo Ik vind het een beetje een apart nummer, apart gezongen, apart ritme, etc.. Ik hou er persoonlijk niet zo veel van, komt op mij ook een beetje saai over, maar dat heeft denk ik meer te maken met de soort muziek waar ik naar luister.

Kortom, niet voor mij, maar ik kan inzien dat mensen hier wel van houden.

6/10

P.S. Got ninja'ed, wacht ff op m'n beoordeling van Foreigner97's nummer... uhmmm, of ik heb niet ver genoeg doorgescrolled.... :zz:

@Foreigner97 Het nummer heeft wel een lekkere sfeer, op de achtergrond klinkt het voor mij enigszins dreigend en ook de zang complementeerd het nummer goed.

De pauze in het midden beviel mij wel wat minder, die haalde voor mij een beetje de sfeer weg.

Maar aan de andere kant, als die pauze er niet geweest was had het nummer waarschijnlijk eentonig geworden.

8/10

Rogue - Adventure Time



Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Kende het nog niet, maar echt een goed nummer :tu:8.5/10


Toen ik vanmorgen naar de radio luisterde, zeiden ze dat ze eens een vergeten liedje gingen opvissen. Gelijk hadden ze. Ik heb het al jaren niet meer gehoord, maar het klinkt nog altijd even goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...