Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

De zang vind ik best goed, maar de achtergrondmelodie is naar mijn mening vrij eentonig. Er zitten af en toe wel wat veranderingen in, maar het komt telkens weer terug bij dezelfde melodie.

Kortom niet een slecht nummer, maar ook niet fantastisch.

7/10

Pylot - Flashbacks

Link to comment
Delen op andere websites

Creed werd door Rolling Stone uitgeroepen tot slechste band van de jaren '90, een predikaat waar ik het volledig mee eens ben. Om te beginnen is er de clichématig geschreven tekst met afgrijselijke beeldspraak die niet zou misstaan in een gedicht van een manisch-depressieve 14-jarig meisje. Dan is er de stem van de zanger die klinkt alsof hij permanent een grote dildo aan afzuigen is. Voeg daar een schokkend gebrek aan originaliteit aan toe (laten we eerlijk zijn, elk nummer van Creed klinkt hetzelfde) en je hebt een hoop schijt die de discografie van Nickelback zou kunnen overtreffen. Ik geef dit nummer geen beoordeling, aangezien elke score nog te goed zou zijn voor de absolute puinhoop die One Last Breath heet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft wel wat weg van Ozzy Osbourne :puh: Toch vind ik het niet heel geweldig en speciaal, maar ook niet onvoldoende 60/100

Wow. :7:-(

Dat is gewoon een Quote van de maand voor 1 van de domste uitspraken in de historie van GTAforum :7:fp:

OT:

Aerosmith kan me altijd bekoren 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk ken ik dit nummer. :) Ik zit nu op seizoen 4 aflevering 3. Heerlijke intro.

9/10

Ik vind het alleen een beetje een slome intro op een nieuw seizoen, en Jax heeft kort haar waardoor hij meer op een sportschooltype lijkt dan een biker. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, 't is niet echt mijn smaak qua muziek. De nummer zelf vond ik aan de ene kant iets te somber. Dat is juist een groot minpunt. 5/10

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...