Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind het niet een heel interessant nummer, ondanks dat klinkt het toch heel druk. De zang is ook niet helemaal mijn ding.

Hoewel ik het dus zeker geen geweldig nummer vind, is het ook niet verschrikkelijk om naar te luisteren.

6/10

Kick The Habit - 10,000

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best wel een goed nummer, ging een hele andere kant op dan ik had verwacht.

De achtergrondmuziek past er goed bij en heeft genoeg variatie, ook de zanger heeft een zeer unieke stem.

Na 3 minuten ongeveer wordt het naar mijn mening wel wat minder.

7,5/10

Iglu & Hartly - Violent & Young

Link to comment
Delen op andere websites

*Pakt megafoon*

Een korte huishoudelijke mededeling: het is de medewerkers van deze prachtige website opgevallen dat het niveau van de rates in dit topic te wensen overlaat. Het is al eerder benoemd, maar het merendeel van de kritieken/commentaren in dit topic is niet wat wij verstaan onder 'een goede beoordeling'. Wij zouden daarom graag zien dat jullie íets meer uitweiden over het nummer dat je beoordeelt. "Dit is niet mijn muziek, 5/10" is géén goede rate, de rate van ricovs (zie post hierboven) wél. Gelieve daar in het vervolg rekening mee te houden wanneer je hier post.

Tot zover deze korte nieuwsflash. Wij hopen op uw medewerking en wensen u een fijne dag.

*Legt megafoon weg*

Ik ken Iglu & Hartly eigenlijk alleen van In This City, dat een jaar of wat geleden nog een bescheiden hit was in Nederland. Ik was gek op dat nummer, maar verder ben ik eigenlijk nooit in hun discografie gedoken. Ik heb Dayglo ooit nog weleens voorbij zien komen, was ik geen groot fan van, maar dit nummer is toch heel aardig. Lekkere groove, geinige rapstukjes, goede instrumenten en een bijpassende clip. Een 7/10 yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Beoordeling: Goed

Als ik zo vrij mag zijn om te citeren:

Kortom, alles is mogelijk. In principe is er dus geen verplichting voor het gebruik van argumenten.
Beargumenteer het cijfer dat je geeft;

Altijd leuk die contradicties. Het laat iig zien dat de crew half werk verricht in de openingspost. Naja door het oordeel niet in een cijfer uit te drukken ontloop ik in ieder geval die onzinnige tegenstrijdige regelgeving.

Nu vind ik het persoonlijk zelf een beetje matig om zo een reactie te geven (en ik hier niet op de aardkloot ben om het goede moderatorwerk van Silverbyte te terroriseren) dus mocht men nog steeds geïnteresseerd zijn in een uitgebreidere beoordeling:

Lekker snel nummertje. Heerlijk gitaarwerk. Lekker om mee te doen. Stem past er goed bij, maar is niet echt uitstekend. Gelukkig maakt dat ook niet zo veel uit bij rock&roll :puh: Echt goed nummertje, al 3x geluisterd (omdat ik zo'n lang kutbericht type) en aan m'n fav's toegevoegd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zang is dik in orde, net als het gitaarwerk. Het slagwerk daarentegen vindt ik een beetje ondermaats, het is slecht te horen en ik kan me ook niet focussen op wat er met de drums gebeurt, zoals ik dat bij de meeste nummers wél kan. Desondanks een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...