Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dat het gitaarwerk goed is en klinkt valt niet te betwisten, maar in combinatie met de lyrics vind ik het toch maar een middelmatig nummer. 7/10


Vers van de pers, nog geen twintig minuten geleden vrijgegeven.

Ik hoop dat je naar meer van hun luistert buiten dit ene nummer? Moet je anders zeker doen. Ik ben een grote fan van hun ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik integendeel tot die andere schreeuwnummers best wel meevallen, en het is opzich wel een vrij rustig nummertje. Daar houd ik

best wel van. Het gitaarwerk was best wel te pruimen, dus daarom krijgt deze nummer een 8.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Aah, Bullet for my Valentine... Vroeger heb ik redelijk veel naar de muziek van The Poison geluisterd, maar de muziek die later is verschenen is aan mij voorbij gegaan... Zoals veel van dit soort bands vind ik het tof hoe ze het contrast tussen twee heel verschillende vocalen (schreeuwerig en zuiver) weten te combineren. Voor de rest word ik nooit heel erg warm van dit soort moderne metal. Het is mij allemaal wat te oppervlakkig, voorspelbaar en halfjes. Het klinkt zeker lekker, maar het heeft niet echt iets bijzonders. Ik denk dat ik ga voor de 6.5.

https://www.youtube.com/watch?v=d_-HqcNum7M

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, qua gitaarwerk en zang vond ik het prima. Maar het ging voor mij toch iets te langzaam, en er ontbrak nog wat. Jammer genoeg kan ik me niet bedenken wat er mist in dit liedje. Voorlopig is het cijfer een 6.5

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt een goed nummer, goed gezongen en mooie lyrics met goede achtergrondmuziek.

Het nummer is ook continu interessant om naar te luisteren.

P.S. Mooie video die de muziek goed complementeert

8,5/10

Varien & Razihel - Toothless Hawkins (And His Robot Jazz Band)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...