.PhoeniX. Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 (bewerkt) Een aardig nummertje, het gitaarwerk was absoluut niet verkeerd. Ik hoorde hem niet al te vaak zingen, maar dat bederft niet geleidelijk het hele nummer. Respectievelijk kwam ik uit op een 7,7. https://www.youtube.com/watch?v=sXd_5s60pHw Bewerkt: 21 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Apart nummer, niet echt perfect, maar er zitten ook wel leuke elementen tussen. Ik vind het echt zo'n nummertje voor op de achtergrond van een voetbalspel. Rating: Voldoende Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Dit nummer kent vast iedereen wel. Erg mooi, en heeft een mooi warm gevoel. 10/10 Reageren
thebig Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Dat het gitaarwerk goed is en klinkt valt niet te betwisten, maar in combinatie met de lyrics vind ik het toch maar een middelmatig nummer. 7/10 Vers van de pers, nog geen twintig minuten geleden vrijgegeven. https://www.youtube.com/watch?v=sXd_5s60pHw Ik hoop dat je naar meer van hun luistert buiten dit ene nummer? Moet je anders zeker doen. Ik ben een grote fan van hun Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Ik vind het een zeer geslaagd nummer, hoewel ik stiekem toch op iets anders had gehoopt. 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=9rihpED_obk Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 (bewerkt) Dit vind ik integendeel tot die andere schreeuwnummers best wel meevallen, en het is opzich wel een vrij rustig nummertje. Daar houd ik best wel van. Het gitaarwerk was best wel te pruimen, dus daarom krijgt deze nummer een 8. Bewerkt: 24 maart 2015 door .PhoeniX. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Heerlijk nummer, typisch '80. Lekker catchy deuntje en een tekst die nog ergens over gaat 8/10 Om dan maar bij de '80 te blijven (met een vleugje GTA ) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Geplaatst: 25 maart 2015 Ik houd niet zo van dit soort muziek, maar ik vind het ook geen ramp om naar te luisteren. Op muzikaal gebied is het een erg goed nummer. 7,5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Mooi gitaarwerk, maar ik zou het leuker vinden als er meer dan alleen een drum en wat elektrisch gitaarwerk in voorkwam. 6/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Het kan niet dat je dit nummer niet kent. Erg mooi stukje muziek, en het geeft je meteen zo een 'zeemans gevoel'. 9,5/10 Echt een heerlijk nummer. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Aah, Bullet for my Valentine... Vroeger heb ik redelijk veel naar de muziek van The Poison geluisterd, maar de muziek die later is verschenen is aan mij voorbij gegaan... Zoals veel van dit soort bands vind ik het tof hoe ze het contrast tussen twee heel verschillende vocalen (schreeuwerig en zuiver) weten te combineren. Voor de rest word ik nooit heel erg warm van dit soort moderne metal. Het is mij allemaal wat te oppervlakkig, voorspelbaar en halfjes. Het klinkt zeker lekker, maar het heeft niet echt iets bijzonders. Ik denk dat ik ga voor de 6.5. https://www.youtube.com/watch?v=d_-HqcNum7M Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Nah, qua gitaarwerk en zang vond ik het prima. Maar het ging voor mij toch iets te langzaam, en er ontbrak nog wat. Jammer genoeg kan ik me niet bedenken wat er mist in dit liedje. Voorlopig is het cijfer een 6.5 Bewerkt: 1 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
ricovs Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Ik vind dit echt een goed nummer, goed gezongen en mooie lyrics met goede achtergrondmuziek. Het nummer is ook continu interessant om naar te luisteren. P.S. Mooie video die de muziek goed complementeert 8,5/10 Varien & Razihel - Toothless Hawkins (And His Robot Jazz Band) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Wat een ongelovelijk slechte mix tussen moderne techno en jazz. -1/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Geplaatst: 3 april 2015 Ik ben echt nooit fan van zangstemmen in metal. Vandaar geef ik het een onvoldoende, ook al is de muziek zelf wel redelijk (maar cliché) 54/100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.