Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Natuurlijk een heerlijk nummer. :tu: Vroeger echt kapot geluisterd.

10/10

LEAVE ME BE! SANITARIUM!!! LEAVE ME BE! SANITARIUM! Just leave me alone...

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt geen goede cover. :vp: Die meid die lead gitaar speelt speelt niet strak, en die bas klinkt ook niet heerlijk. De drum daarentegen klinkt wel goed. Ook de effecten die op de gitaar staan ingesteld zou ik persoonlijk niet gekozen hebben, want het klinkt echt niet. Maarja, het is cover van een aantal jonge meiden, dus zoveel kan je ook weer niet van ze vragen.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt een spectaculair nummertje, al wordt er wel veel in verteld. Het is voor mij standaard gitaarwerk, met weinig variatie en goed gezongen wordt er niet. Een standaard gitaarnummertje, dat niet uitspringt, is niet onvoldoende though. 55/100

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was kort maar krachtig. Het nummer heeft lekker veel energie en omdat het zo kort is wordt het ook niet eentonig.

De zang was ook wel oké, het nummer komt wel een beetje "druk"over.

7,5/10

Varien - Beyond the Surface





Gelieve geen rating van GuitarGuy666.

Reden? Stuur een PM.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen duidelijke rode lijn volgen in dit nummer, en dat stukje vanaf 00:58 vind ik echt enorm smakeloos. Voor de rest vind ik het een erg zweverig nummer, waar ik in dit geval niet zo van houd.

4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn ding. Het gitaarwerk mag er natuurlijk wel wezen, maar voor de rest niet zo'n speciaal nummer. 7/10


Vers van de pers :eten: Een album zal wel nog even uitblijven, maar dit doet me er toch naar uitkijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...