Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dacht ik zo aan het begin van de middag eens lekker in dit topic te gaan kijken om te zien wat het laatst geposte nummer is, krijg ik zo'n opgefokte schreeuwer te zien. :puh: Dit soort muziek is over het algemeen niet echt aan mij besteed helaas, tenzij het op één of andere manier heel origineel is of een unieke melodie bevat. Dat is nu niet het geval, gewoon lekker ordinair je keel kapot schreeuwen. Wel een leuk filmpje. 4/10.

https://www.youtube.com/watch?v=tneePzkfSh8

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel gehoord over Drones, maar ik heb me nog niet aan het gehele plaatje gewaagd (alleen hier en daar een nummertje geluisterd). Onder andere Dead Inside en Psycho gaven mij de indruk dat Drones een nogal excentriek album zou zijn, en dan viel dit nummer mij enigszins tegen. Het klinkt prima, de tempowisselingen vind ik alleen maar leuk, maar ik had het veel minder alledaags/standaard verwacht. Niet zo speciaal dus, voor mij. Ik geef het een 6,5.

Nadat ik Ghost vorig jaar op Pinkpop heb zien spelen, ben ik ze wat in de gaten blijven houden. Toffe band, en dit nummer geeft alvast een fantastische indruk van hun nieuwe plaat, die in augustus uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel lekker al had ik het nog mooier gevonden als er een kerkorgelsound in zat ipv de normale orgelsound die er nu in zit. Mocht ook wat mij betreft wat meer terugkomen zodat het een mooie combi wordt, nu heeft het gitaarwerk te veel de overtoon.

Still, niet slecht 75/100

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, aan sommigen van jullie nogmaals het verzoek wat meer aandacht te besteden bij het waarderen van een nummer. Probeer bijvoorbeeld te vermelden wat je precies aanspreekt aan het nummer, en wat juist niet. Je hoeft heus niet het hele nummer te ontleden en er een jurering van tien regels over te tikken. Maar een beschrijving als "klinkt goed" of "7/10" kan je bij elk nummer wel neerzetten, daarmee wek je niet de indruk geïnteresseerd te hebben geluisterd en weet degene die het nummer gepost heeft eigenlijk nog niets.


Er zijn een aantal nummers van Michael Jackson die me wel aanspreken, maar dit nummer heeft me nooit echt gegrepen. Ik hoor het wel eens op de radio, maar ik weet niet, het klinkt een beetje te simpel. Dat "I"M BAD, I'm bad" wordt mij op een gegeven moment ook een beetje te repetitief. Ik hou wel bijvoorbeeld van "They Don't Care About Us", waar dit nummer me een klein beetje aan doet denken.

Een lekker dansnummer misschien, maar om puur naar te luisteren vind ik dit echt geweldig. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...