GuitarGuy666 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Nee, hier houd ik totaal niet van. 2/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 (bewerkt) Leuk herkenbaar nummertje uit die tijd, maar niet de beste (er zijn ook veel leuke nummers uit die tijd ). 82/100 Wat zou dit nummer toch prachtig klinken als het live gespeeld werd ^^ Bewerkt: 24 juni 2015 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Klinkt goed als soundtrack bij, in dit geval, een game. 8/10 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Apart nummer. Het spreekt me niet heel erg aan, het is iets te veel gitaarwerk voor mij. Maar het heeft ook wel iets ontspannends, het kan zo op Radio X. 7/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Erg leuk nummer zeg beetje een mix van een aantal stijlen. überhaupt dat Duits en Keltisch door elkaar is al epic ^^ 9/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 juni 2015 Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 Klinkt leuk, met zo'n lopend basdeuntje eronder. Ik ben even vergeten hoe dit genre heet, maar ik kan het altijd wel waarderen. 8/10 Dit is echt een heerlijk nummer. Reageren
thebig Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Tja, met Muse kan je nooit fout doen. Misschien niet echt mijn favoriete nummer van hen, maar is wel goed: rustig begin dat opbouwt naar een explosief refrein. Overigens ook wel een leuke clip. 8/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 De intro vind ik heel apart en het lied daarna is een stijl die ik niet gewend ben. Het is wel relaxed, maar echt fijn om naar te luisteren vind ik het niet zo zeer. Ik kan er geen duidelijke rode lijn in ontdekken. Normaal gesproken hoor je in een nummer een intro, aantal refreinen en een slot, maar in dit nummer kan ik dat niet echt duidelijk horen. 5/10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Nou dat is dus echt 3x niks. Sloom liedje. Niet echt iets waar ik uit mezelf naar zou luisteren. 5/10 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Nummers als deze zijn de reden dat ik uitsluitend naar Classic Rock zenders luister. Het Maatschappelijkheid-gehalte is hoog. Verder vindt ik dit soort 'computermuziek' sowieso helemaal niks. 3/10 Als je dacht dat Gospel en Rock een slechte combinatie is, dan heb je nog nooit van Queen gehoord! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Dit is echt dé band waar ik mee opgevoed ben. Heerlijke muziek, ik ken echt bijna elk nummer wel. Erg leuke clip, en de solo klinkt ook erg goed. 10/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. Voor mij is AC/DC erg lekker om zo nu en dan eens te luisteren (en ook gaaf om te spelen!), maar het kan me niet erg lang boeien. Ook dit nummer is mij wat te rechttoe-rechtaan, en kent weinig verrassends of origineels. Leuk, maar meer dan een 6.5 verdient het niet. https://www.youtube.com/watch?v=GV3wYPXFiBY Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Hmm, beetje eentonig. Het hele nummer klinkt als een intro, zit te wachten tot het een keer opgang komt maar blijkt dus het hele nummer te zijn. Vind het niet bijzonder maar niks mis mee. 6/10 https://youtu.be/zG3z0tX-f6Q Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 Ik denk dat het vooral een remix van dit nummer was die veel werd gedraaid maar ik moet zeggen dat deze versie toch wel een soort gevoel laat horen dat veel beter bij het nummer past. Het is ietwat relax en dat past er zeer goed bij. Ik zal eens moeten luisteren naar zijn laatste CD, want dit valt zeer goed te pruimen. 8/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 Apart nummer, beetje alternatief. Opzich een mooi nummer, maar muzikaal had het wat sterker gemogen. (bijv. die solo op 5:13 mocht wel wat uitgebreider bij een 7 min. durend lied ) 65/100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.