Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Leuk herkenbaar nummertje uit die tijd, maar niet de beste (er zijn ook veel leuke nummers uit die tijd ;) ). 82/100

3351575398_842e44427d_z.jpg

Wat zou dit nummer toch prachtig klinken als het live gespeeld werd ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, met Muse kan je nooit fout doen. Misschien niet echt mijn favoriete nummer van hen, maar is wel goed: rustig begin dat opbouwt naar een explosief refrein. Overigens ook wel een leuke clip. 8/10


Link to comment
Delen op andere websites

De intro vind ik heel apart en het lied daarna is een stijl die ik niet gewend ben. Het is wel relaxed, maar echt fijn om naar te luisteren vind ik het niet zo zeer. Ik kan er geen duidelijke rode lijn in ontdekken. Normaal gesproken hoor je in een nummer een intro, aantal refreinen en een slot, maar in dit nummer kan ik dat niet echt duidelijk horen.

5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Nummers als deze zijn de reden dat ik uitsluitend naar Classic Rock zenders luister. Het Maatschappelijkheid-gehalte is hoog. Verder vindt ik dit soort 'computermuziek' sowieso helemaal niks. 3/10

Als je dacht dat Gospel en Rock een slechte combinatie is, dan heb je nog nooit van Queen gehoord! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. Voor mij is AC/DC erg lekker om zo nu en dan eens te luisteren (en ook gaaf om te spelen!), maar het kan me niet erg lang boeien. Ook dit nummer is mij wat te rechttoe-rechtaan, en kent weinig verrassends of origineels. Leuk, maar meer dan een 6.5 verdient het niet.

https://www.youtube.com/watch?v=GV3wYPXFiBY

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het vooral een remix van dit nummer was die veel werd gedraaid maar ik moet zeggen dat deze versie toch wel een soort gevoel laat horen dat veel beter bij het nummer past. Het is ietwat relax en dat past er zeer goed bij. Ik zal eens moeten luisteren naar zijn laatste CD, want dit valt zeer goed te pruimen. 8/10


Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...