Sir_Ballas Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 Dit is net iets te veel van het goeie. 5/10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Goed nummer! Goede melodie en lekker rustgevend. De omgeving van de videoclip laat je ook tot rust komen. 7/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 (bewerkt) Nummer van Sir_Ballas: Ik vond dat geen leuk nummer destijds. De solo is hetgeen wat ik het leukste vind, maar ik vind het een erg zeurderige stem. Vandaar onvoldoende. Nummer van DDG7: Klinkt zeker mooi. Maar de kwaliteit is wel wat oppervlakkig. Dit is zo'n nummer wat je in surround sound moet horen, met de bas achter in je oren denderend Op soundcloud vond ik een betere versie gevonden, al kan dit nummer imo nog steeds iets mooier. Het wil niet zeggen dat ik het onvoldoende vind, in tegendeel: ik vind het goed. https://soundcloud.com/danieru_eigo/road-game Bewerkt: 4 juli 2015 door NicolaB Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Best aardig nummer, alleen te weinig knallende gitaren voor mijn smaak 6/10 Reageren
JJ-B Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Klinkt wel mooi, maar voor mij net iets te wild. 6/10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Nummer zelf gaat wel, van de clip daarin tegen krijg ik zware uitslag. Beetje een kneuzig nummer maar verder niks mis mee. 5,5/10 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Iedereen werdt helemaal doodgegooid met dit nummer, en daardoor vindt ik er helemaal niks aan. 3/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Best leuk nummer. Die achtergrond doet me een beetje denken aan het "hell-" gedeelte van het "Heaven & Hell" van Hitman Blood Money. 8/10 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Zo zonder videoclip beleef ik het nummer toch op een andere manier. Het is een prachtig nummer, terwijl het eigenlijk heel deprimerend is; life sucks. Mooie muziek, mooie tekst en ook zonder de clip nog steeds een topper 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s Reageren
ricovs Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 (bewerkt) Ik vind dit wel een leuk nummer, helaas heb ik het al veel te vaak gehoord. Het verliest een beetje zijn appeal na een tijdje, maarja dat hebben de meeste nummers. Leuke melodie, erg vrolijk. Tekst is wel ok, misschien een beetje eentonig. 7,5/10 Major Lazer - Be Together (Feat. WildBelle)(Vanic Remix) Bewerkt: 10 juli 2015 door ricovs Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Dit vindt ik dus helemaal niks. Teveel doorelkaar, geen duidelijke lijn en een beat waar ik koppijn van krijg. 2/10 Reageren
thebig Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Lekker nummertje. Prachtige stem uiteraard en een langzame opbouw tot een bombastisch einde. 8/10 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Lekker nummertje. Leuk baslijntje eronder ook. Alleen de stem kan me iets minder bekoren, maar toch 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.