Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Heerlijk nummer. Ik heb toevallig laatst een album van Eric Clapton gekocht (Slowhand). Echt een superalbum. Maar om niet te ver af te dwalen, dit nummer is echt fantastisch! 10/10

Ik ben dit nummer nu aan het oefenen, en proberen mee te zingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, in het begin hoor je een van de meest herkenbare stukjes gitaarwerk in de geschiedenis van de muziek. Ik ben eerder vertrouwd met het origineel van Hendrix, maar dit klinkt zeker ook niet slecht. 7,5/10


Nog geen kwartier geleden heeft CHVRCHES het eerste nummer bekend gemaakt van hun nieuwe plaat 'Every Eye Open'.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt goed, alleen de zang wordt een beetje eentonig na een tijdje. Ik denk dat ik dit nummer zeker nog wel vaker zal gaan luisteren. :tu:

7,5/10

Ik ben niet zo'n grote fan van Manson, maar dit nummer vind ik echt heel relaxed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De manier waarop dit nummer geremixed is vind ik niet zo fijn om naar te luisteren. De vocals zijn versneld en er zit zo'n snel ritme onder waardoor het heel erg gehaast klinkt.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi nummer blijft dit. Minimalistische beat, simpele vocalen en dan toch zo'n sterk nummer neerzetten. Sowieso een band waar ik nog eens wat dieper in moet duiken. Nada Surf heeft hier trouwens ook een heel mooie cover van gemaakt. Een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit soort nummers echt wel wat hebben. Ik krijg er altijd zo'n jaren '70/'90 gevoel bij. :) Alleen op het einde komt er zo'n vervelend piepend geluid bij wat ik niet zo mooi vind.

7/10

Weer eens wat anders, maar wel een lekker nummer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel alsof ik heel de tijd zit te wachten tot het echt begint, maar dat doet het nooit. Weinig structuur in het lied ook. Muzikaal staat het dan wel weer redelijk sterk, maar al bij al kan het mij dus niet aanspreken. Bovendien is het thema van de clip en de lyrics wel redelijk storend emo.gif5/10


Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt het soort muziek wat ik zou luisteren. Het ritme is niet zo lekker en de zang kapt steeds af door het ritme.

5,8/10

Heerlijk nummer dit. Rob Halford past er echt goed bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...