Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Metallica is natuurlijk altijd goed, en één van hun meest iconische riffs helemaal, maar ik vind Seek & Destroy verder net iets te lang, en het is een van de enige Metallica nummers die ik eigenlijk saai vind als hij tegen de helft aan zit. Toch een 7/10.

Arcade Fire - Normal Person

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger vond ik Bullet for my Valentine wel goed, maar ik ben er een beetje uitgegroeid. Dit nummer klinkt in ieder geval stukken beter dan de dampende drol die Temper Temper was. Toch vind ik dat Bullet for my Valentine een weinig zeggende band is. Ze zullen niet echt een indruk op het genre achterlaten, want ze klinken nog steeds als een Metallica coverband die hun eigen materiaal is gaan schrijven. Het is nou ook weer geen slecht nummer, dus een 6/10.

Beck - The New Pollution

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, van deze heavy metal gebeuren gaan we ook niet vrolijk worden op de vroege zondagochtend. Ik denk eigenlijk op geen moment van welke dag dan ook. Ik zou een 1/10 geven mocht die kale knakker het berichtje voor de video niet hebben gemaakt.

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer zo'n dramatisch nummer. En dat dan weer in combinatie met rapmuziek. Totaal niet waar ik naar zou luisteren.

3/10

Echt een heerlijke trash metal band is dit! _O_ De nieuwere werken vind ik wat minder goed, maar dit album is echt top.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me sowieso niet echt vinden in dit soort stijlen. Het stevigere gitaarwerk kan ik zeker appreciëren in een nummer, maar in dit soort stijlen is er nooit een rustpunt. Zorgt ervoor dat het zeer ongestructureerd overkomt. 4/10


Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...