Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, klassiekertje dit. Lekker gezongen en goede muziek. Met dit soort muziek mag je altijd naar mij lopen thumbsup2.gif8,5/10


Vers van de pers! Zo vers dat het nog niet eens op youtube staat: de nieuwste single van Panic! At The Disco:

http://www.smashpres...releast-single/

Het eerste nummer dat is vrijgegeven van het album. Weer iets totaal anders dan de andere albums die ze gemaakt hebben. Dat is dan ook een van de grootste redenen dat dit mijn favoriete groep is worshippy.gif

Ow, toch wel op youtube, maar verre van zo'n goede kwaliteit als het linkje:

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn affiniteit met Moby's muziek wisselt héél erg per nummer... Het ene nummer vind ik fantastisch en kan ik non-stop luisteren voor een uur, terwijl ik me soms echt door andere nummers heen moet worstelen als ik een album van Moby luister. Deze zit daar net wat tussenin. Bij de eerste indruk klinkt het niet geweldig, maar gaandeweg het nummer begin ik het melodietje steeds meer te waarderen. Ik moet zeggen dat hij wel wat eentonig is, maar in dit nummer heb ik daar gek genoeg totaal geen problemen mee... Vaak zorgt de eentonigheid ervoor dat een nummer snel gaat vervelen, maar dit nummer lijkt alleen maar beter te worden naargelang de melodie zich vaker herhaalt. Leuk, ik geef 'm een 7.

De volgende vereist waarschijnlijk een paar luistersessies om 'm te kunnen waarderen:

Voor de mensen die Talk Talk alleen maar kennen van nummers als It's My Life staat hier een leuke verrassing te wachten. Talk Talk heeft wel haast de beste muzikale ontwikkeling gemaakt die ik ooit heb gezien bij een band. Met hun laatste twee platen (die in feite hun commerciële zelfdoding betekenden) hebben ze laten zien waar het maken van muziek écht om gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker geen verkeerd nummer. :) Ik ken Talk Talk alleen van It's My Life (zoals je al aangaf) en van Such A Shame, omdat ik nooit zo veel naar dit soort muziek luister. Moet ik zeker wat vaker gaan doen, want dit nummer klinkt erg goed.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn stijl hoewel ik dit soort muziek vroeger wel super vet vond. (Vooral in de tijd van Vice City mede door Love Fist :puh:) De kerel die het zingt heeft een prima stem en muziek is wel lekker. Een 7!


Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Halloooo! :)

Jouw nummer is voor mij iets te rustig, wel leuk voor onder een filmpje van mij - bedankt ervoor! :)

Deze nummer kwam ik tijdens het cruisen door Los Santos tegen. Sindsdien mijn nummer om lekker naar Huis te rijden naar en zware Werkdag!

Bewerkt: door Zonneschijntje
Link to comment
Delen op andere websites

Met dit nummer heb ik een ietwat dubbel gevoel. Op sommige momenten vond ik het wat té langdradig, en dat is wel de hoofdoorzaak wat mij van dit nummer weerhoud. Wat wel spijtig is omreden dat ik in eerste instantie wel een positief gevoel had over het lied. Anderdeels vond ik persoonlijk dat de zanger wel tamelijk goed zong. Toch geef ik 'm een 6.3.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...