Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ugh.. Wolfmother...Ik vind het iets te veel lenen van ouderwetse muziek qua zangstijl, klinkt bijna hetzelfde als Bruce Dickinson, en ik vind de instrumentatie ook niet baanbrekend. Wel gewoon een lekkere riff enzo dus een 6/10.

Tomahawk is een van de vele bands van Mike Patton, onder andere bekend van Faith No More.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hey... Beetje erg hard. Hard gitaarwerk kan ik nog wel waarderen, maar ik houd echt niet van dat geschreeuw. 55/100

Als je een echte Guitarguy bent, dan moet deze uitgebreide solo op het einde je hart sneller doen kloppen.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Fantastisch nummer. Zit veel variatie in, op een manier die je niet vaak hoort. De solo op het einde is inderdaad echt fantastisch. :tu: De live versie had ik nooit gehoord, maar klinkt toch iets beter dan het origineel in mijn mening. 9,5/10

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit ga zeggen!

Dit noem ik geen muziek meer grote smerige rot herrie een balenbers klinkt nog beter zoals dit:

1/10

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Bewerkt: door Beltie
Link to comment
Delen op andere websites

Ben een EDM liefhebber en Hardwell heeft zeker wat fijne nummers gemaakt, maar vind deze toch wat minder. Ik heb het idee dat Hardwell niet meer de moeite neemt om zijn nummers te perfectioneren bij het producen, het begint eentonig en repetitief te klinken en dat dit nummer nog wel redelijk is vooral te danken aan Jaapie. Al met al, oké nummertje, maar je zou meer verwachten van de #1 DJ. 63/100

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, dit is absoluut niet mijn smaak. Ten eerste begint het liedje met 'n ontzettende sombere sfeer, ten tweede zingen die personen zó beroerd...

Ik kan het betreurenswaardig genoeg niet hoger geven dan 'n 2...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me nooit in Alice In Chains verdiept en ik weet ook niet zo goed of ik dit wat vind. Het is stevig, het is donker, maar het is me allemaal net iets te overdreven. Het is absoluut luisterbaar, maar ik ben er geen fan van. Een 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...