Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik heb het eigenlijk totaal niet op blues, maar toen ik het nummer startte, was ik direct verbaasd over wat voor leuk deuntje er klonk. De zang kan wat mij betreft wel beter. Hij heeft een prachtige stem, maar ik ben van mening dat zijn stem bij een iets steviger nummer hoort. Neem Ed Sheeran als voorbeeld hiervoor. Het is niet echt een nummertje die ik zelf zou opzetten, maar het is zeker leuk om eens te horen. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit de allergrootste Bon Jovi-fan geweest, maar dit nummer is zeker leuk. Niet heel bijzonder, maar simpelweg prima om zo nu en dan naar te luisteren. Gaat op voor het meeste van Bon Jovi, wat mij betreft. Ik geef 'm een 6.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaa, The Who! Dit album kennen de meeste mensen vooral van de classic 'Who Are You', maar er staan meer sterke tracks op, zoals deze. Niet één van mijn favoriete Who-platen, maar dit is een heel tof nummer. Mooi ruimtelijk geluid en het doet voor mij wat Doors-y aan. Erg fijn. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel een lekker dancenummer, lekker simpel (maar dat wordt er ook gezongen). Wel een beetje 13 in een dozijn, niet iets wat er echt uit springt. Al met al niet bijzonder, maar lekker voor tijdens het hardlopen bijvoorbeeld 6/10

Laat ik dan het nummer kiezen waar deze song op gebaseerd is:

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht is het totaal géén verkeerd nummertje, maar zodra ze beginnen te zingen is onmiddellijk afgelopen voor mij. Ik vind hun

stemmen persoonlijk té abominabel om prettig naar te kunnen luisteren. 4.5/10

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Goede stemmen, mooie, eenvoudige melodie; er is technisch niets mis mee en ik kan er prima naar luisteren, maar ik vind het allemaal net iets te gelikt. Maar goed, dat is een heel persoonlijke petpeeve en ik ga ook gewoon een 7/10 geven.

Ik gooi er nog maar eens een MBV'tje in. Niet te verwarren met Bullet For My Valentine, trouwens, dat is een héél andere band. clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummertje, begon er bijna bij weg te dromen. Alleen niet iets wat ik zelf snel zou luisteren aangezien ik meestal naar muziek luister met iets meer pit. Ik geef het nummer een 7.0. Als de kwaliteit beter was geweest misschien een 7.5.

Bewerkt: door lorenzo gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ryder, is that you?

Ik moest het even opzoeken, maar dit is dus de artiest waarop het personage Ryder van GTA: San Andreas is gebaseerd. Waarschijnlijk zullen sommige nu denken "ja, duh", maar dat soort feitjes ken ik niet. Het nummer zelf is natuurlijk rap, een beetje doorsnee rap zelfs, al zit er hier en daar gelukkig nog wel wat afwisseling in. Voor de rest ben ik zelf niet zo'n fan van het genre, maar dit klinkt wel leuk. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...